صفحات
شماره هشت هزار و دویست و شصت - ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و شصت - ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

فرار نافرجام سارق زندانی جان سرباز را گرفت

گروه حوادث/ سارق سابقه‌دار هنگام انتقال از دادسرا به زندان با سوءاستفاده از یک لحظه غفلت مأمور همراهش و خلع سلاح کردن وی به قصد فرار اقدام به تیراندازی کرد و یک سرباز را به شهادت رساند.
 به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، سید مصطفی بحرینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس در پی ایجاد درگیری مسلحانه در محوطه کلانتری شهرستان بیضا، با حضور میدانی در محل درگیری گفت: در پی تیراندازی و درگیری متقابل متهم، یک سرباز وظیفه در محوطه کلانتری به شهادت رسید و یک سرباز وظیفه نیز از ناحیه بازو زخمی شده است.
 دادستان مرکز استان فارس با بیان اینکه متهم دارای سوابق متعدد و دارای اعتیاد شدید به مواد مخدر است، گفت: وی در نتیجه درگیری متقابل با نیروهای کلانتری از ناحیه صورت زخمی و دستگیر شد.
 بحرینی با بیان اینکه در حال حاضر متهم در اختیار ضابطان است و موضوع با نظارت مقام قضایی در حال بررسی است، بیان کرد: تحقیقات اولیه در خصوص ابعاد حادثه آغاز شده است.
 سردار «رهام‌بخش حبیبی» نیز در تشریح این خبر اظهار داشت: صبح شنبه بیست و هشتم مرداد یک سارق سابقه‌دار حین انتقال از دادسرا برای اعزام به زندان با مأموران درگیر شد و در این درگیری بر اثر تیراندازی سارق، سرباز وظیفه «رامین جوکار» به شهادت رسید و یک سرباز دیگر نیز مجروح و به مرکز درمانی منتقل شد که حالش مساعد است.
سردار حبیبی اضافه کرد: مأموران حاضر در محوطه برای پیشگیری از آسیب دیدن بیشتر سایرین، ضمن رعایت قانون به کارگیری سلاح به سمت سارق تیراندازی کردند که وی پس از مجروح شدن دستگیر و به مرکز درمانی منتقل شد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی