هم‌افزایی سازمان‌های کوثر و اتکاء برای خدمت به جامعه ایثارگری

تفاهمنامه همکاری میان سازمان‌های اقتصادی کوثر و اتکاء با حضور ناصر فخاری و مرتضی اعلمی، مدیران‌ عامل این دو سازمان امضاء شد. در این نشست مقرر شد ظرفیت فروشگاه‌های اتکاء برای توزیع محصولات، میان جامعه معزز ایثارگران مهیا و تا هفته دولت فروشگاه مرکزی اتکاء برای ارائه خدمت به جامعه هدف بنیاد شهید آماده شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، فخاری با اشاره به فعالیت این سازمان در بخش‌های کشاورزی، معدن، صنعت، سد سازی، راه و ساختمان، انرژی و صنایع غذایی گفت: امنیت غذایی یکی از اهداف اصلی و مشترک سازمان اقتصادی کوثر و سازمان اتکاء است و امروز شاهد یک هم‌افزایی مهم میان این دو نهاد انقلابی و اقتصادی هستیم.
مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر افزود: این تفاهمنامه بر همکاری و هم‌افزایی در 3 بخش مهم تأکید دارد.اول، تأمین مواد اولیه و نهاده‌ها. دوم در بخش تولید مواد غذایی و سوم در توزیع کالا که مطمئناً هم‌افزایی این دو سازمان در غنی‌تر شدن سفره و معیشت مردم اثر قابل‌توجهی خواهد داشت.
اعلمی همکاری دو سازمان در بخش‌های دام و طیور، نهاده‌ها و مواد اولیه و همکاری‌های فروشگاهی را مهم‌ترین محورهای این تفاهمنامه دانست و گفت: هر دو سازمان توانمندی‌های بسیاری برای پرورش و تولید گوشت و فرآورده‌های دامی دارند لذا مشارکت این بخش در تولید می‌تواند به افزایش تولید دو مجموعه منجر شود.  مدیرعامل سازمان اتکاء تصریح کرد: در بخش طیور، سازمان اقتصادی کوثر و سازمان اتکاء توانمندی‌های بسیار خوبی دارند که تلفیق این دو ظرفیت می‌تواند تا حد قابل‌توجهی نیاز بازار داخلی به تخم‌مرغ و گوشت مرغ را پاسخ دهد. اعلمی از آمادگی فروشگاه‌های اتکاء چه در داخل و چه خارج کشور برای پذیرش و فروش محصولات تولیدی سازمان اقتصادی کوثر خبر داد و گفت: مهم‌ترین شاخصه هم‌افزایی این دو سازمان می‌تواند در بخش تحقیقات و امور فناورانه باشد که ثمره آن اقتصاد دانش‌بنیان در سطح کلان کشور خواهد بود.
جستجو
آرشیو تاریخی