قاچاقچیان اسلحه در مرز زمینگیر شدند

گروه حوادث/ مرزداران سیستان و بلوچستان  در یک درگیری مسلحانه با قاچاقچیان، ضمن هلاکت یکی از قاچاقچیان  ۱۰ قبضه سلاح کلت کمری غیرمجاز و  ۱۸ تیغه خشاب کشف کردند.
سردار رضا شجاعی فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در تشریح این عملیات گفت: مرزداران سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی در سطح حوزه استحفاظی از ورود قاچاقچیان سلاح غیرمجاز مطلع شدند و برای دستگیری و خنثی کردن اهداف سوء آنها، بلافاصله تمهیدات لازم را به کار گرفتند. وی ادامه داد: مرزداران در این درگیری پس از شناسایی خودروی مورد نظر، با رعایت نکات امنیتی و حفاظتی، توانستند ضمن توقیف یک دستگاه خودروی سواری و ۲ دستگاه موتورسیکلت ۲ قاچاقچی سلاح را نیز دستگیر کنند اما یکی از قاچاقچیان به هلاکت رسید، همچنین تعداد ۱۰ قبضه سلاح کلت کمری و ۱۸ تیغه خشاب، ۲۲ تیر جنگی مربوطه غیرمجاز را که به صورت ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی کرده بودند و قصد ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران و انتقال به استان‌های دیگر داشتند نیز کشف کردند.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: برابر اطلاعات واصله مقرر بود این سلاح‌ها برای استفاده در اقدامات تروریستی و ناامن کردن کشورمورد استفاده قرار گیرد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی