صفحات
شماره هشت هزار و دویست و پنجاه و هشت - ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و پنجاه و هشت - ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

ایران در ایران

انهدام ۴۷۲ کانتینر کالای
تاریخ‌مصرف گذشته در بندرعباس
هرمزگان- سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، از شناسایی و اقدام برای انهدام ۴۷۲ کانتینر کالای سلامت محور تاریخ مصرف گذشته خبر داد.
طبق گفته حامد فلاح، این کالاها در قالب ۱۶۲ قبض انبار وارد گمرک شده است. این در حالی است که امسال ۲۰۰ پرونده کالاهای سلامت محور متروکه متعلق به اموال تملیکی در گمرک شهید رجایی نیز تعیین تکلیف شده است. وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون، ۲ هزار و ۷۵۰ مورد کالای اساسی نمونه برداری شده و زمان پاسخ دهی آزمایشگاهی از کشتی‌ها در لنگرگاه به حداکثر هفت روز کاری کاهش یافته است.

گره کور منطقه ویژه اقتصادی سامن ملایر پس از ۱۶ سال باز شد
همدان-   گره کور منطقه ویژه اقتصادی سامن پس از حدود ۱۶ سال با دیپلماسی اقتصادی دولت وتلاش مدیران شهرستان ملایر باز شد.
معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر اظهار داشت: کل زیرساخت‌های صنعتی دولتی ملایر از ابتدا تاکنون ۲۸۳,۵ هکتار بوده که در دولت سیزدهم رشدی چند صد درصدی دارد.
«سلمان اسماعیلی» احیای منطقه ویژه اقتصادی سامن را یکی از اقدامات شاخص در این شهرستان برشمرد و افزود: با همراهی بسیار خوب مردم سامن، در گام نخست ۴۰۰ هکتار زمین برای منطقه ویژه اقتصادی سامن آماده شد. فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی سامن ۱۶ سال فقط یک برگه کاغذ بود که پس از پیگیری‌های مکرر، توافقات لازم و تأمین زمین این منطقه اقتصادی انجام شده و سرمایه‌گذار جذب کردیم، گفت: نه تنها منطقه ویژه اقتصادی سامن اجرایی می‌شود، بلکه در کنار آن نیز شهرک یا ناحیه صنعتی ایجاد می‌کنیم.

جستجو
آرشیو تاریخی