خرده خبر

 وسلین هندبالی‌ها را ممنوع‌المصاحبه کرد
وسلین وویوویچ، سرمربی تیم‌ملی هندبال، در اردوی صربستان همه بازیکنان و دستیارانش را ممنوع‌المصاحبه کرد. او که تیمش را برای بازی‌های آسیایی هانگژو آماده می‌کند طبق برنامه شاگردانش را برای  اردو به صربستان برده تا 10 روز تمرین بدنسازی در ارتفاعات کوهستانی شهر زلاتیبور  زیر نظر «دارکو» مربی بدنساز صرب انجام داده و دیروز هم به شهر دیگری اسباب‌کشی کردند تا بعد از استراحت دو روزه 4 بازی تدارکاتی با تیم‌های باشگاهی صربستان انجام دهند. اما سرمربی تیم‌ملی هندبال شاگردان و دستیارانش را ممنوع‌المصاحبه کرده تا تمرکزشان فقط روی تمرین باشد.
 

پاکستان؛ اولین حریف تدارکاتی والیبال
تیم‌ملی والیبال، بعداز تمرین 10 روزه، امروز در اولین بازی تدارکاتی قبل از شروع قهرمانی آسیا به مصاف پاکستان می‌رود. رقابت‌های جام ملت‌های والیبال مردان آسیا 28‌مردادماه به میزبانی ارومیه شروع می‌شود، تیم‌ملی والیبال ایران که یکی از مدعیان قهرمانی به حساب می‌آید از هفته پیش در ارومیه اردو زده و بعداز 11 روز تمرین، طبق برنامه سرمربی امروز، فردا و پنجشنبه به ترتیب مقابل تیم‌های پاکستان، کره و ژاپن بازی تدارکاتی برگزار می‌کند تا محک جدی‌ای قبل از شروع رقابت‌ها بخورد. 18 تیم دراین دوره رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا حضور دارند.

 
پدیده ایتالیایی قهرمان مسترز تورنتو شد
قهرمان مسترز تورنتو کسی نبود جز یانیک سینر، پدیده نوظهور ایتالیایی. در شبی که  الکس د مینو استرالیایی با یانیک سینر پدیده نوظهور ایتالیایی دنیای راکت با هم رو در رو شدند، پسرک لاجوردی قهرمان شد تا سینر اولین مسترز دوران حرفه‌ای‌اش را تجربه کند. مهمترین قهرمانی‌اش در دنیای تنیس تا به اینجای کار. نکته جالب اینکه سینر 21 ساله با قهرمانی در تورنتو دومین قهرمان ایتالیایی تاریخ رقابت‌های مسترز تنیس جهان لقب گرفت، بعداز فابیو فونینی کهنه کار اولین قهرمان ایتالیایی تاریخ مسترز. او سال 2019 با قهرمانی در رقابت‌های مونت کارلو که اولین تورنمنت فصل خاک هم محسوب می شود، به این افتخار رسید.


استارت اسکواش‌بازان پایه در قهرمانی آسیا
اسکواش‌بازان با شروع رقابت‌های قهرمانی آسیای چین، امروز مقابل رقبا قرار می‌گیرند. تیم نوجوانان و جوانان ایران برای اولین بار با ترکیب کامل در این رقابت‌ها حاضر شده است. طبق برنامه اسکواش‌بازان دختر و پسر رده سنی 13 سال رقابت‌ها را افتتاح می‌کنند.
باران روحانی، پرنیان نجفی، پارمین نیکوپایان، باران محمد‌پور، فاطمه فلاحی، نرگس سلطانی، امیر‌رضا الوانساز، رایان گلابیان، یوسف قریشی، محمد چنگانیان، سید مبین سیدان و امیرحسین رضازاده اسکواش‌بازان ایرانی هستد که در رده سنی زیر 13، 15، 17 و 19 سال به مصاف رقبا می‌روند. سی‌امین دوره مسابقات اسکواش قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از امروز تا 29 مردادماه در شهر دالیان چین برگزار می‌شود.


کمانداران راهی فرانسه شدند
سه کماندار ایرانی برای حضور در کاپ جهانی فرانسه، راهی پاریس شدند. محمدصالح پالیزبان، گیسا بایبوردی و زهرا نعمتی سه کماندار ریکرو که برای بازی‌های آسیایی هانگژو آماده می‌شوند، برای محک بیشتر با سفر به پاریس در مرحله چهارم کاپ جهانی فرانسه، شرکت می‌کنند، کاپ جهانی پاریس امروز شروع می‌شود. احتمالاً آنها با برگشت به تهران، دو روز بعد برای اردوی تدارکاتی به کره‌جنوبی می‌روند.

جستجو
آرشیو تاریخی