صفحات
شماره هشت هزار و دویست و پنجاه و پنج - ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و پنجاه و پنج - ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

اخبـــار

سردار رادان در بازدید از مرز شلمچه:
زائران حسینی گرفتن گذرنامه را به روزهای آخر موکول نکنند
فعالیت‌ها برای ارائه خدمات به زائران حسینی و برگزاری هرچه شکوهمندتر راهپیمایی اربعین با نزدیک‌تر شدن به اربعین حسینی سرعت بیشتری گرفته است.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بازدید از مرز شلمچه با اشاره به اقدامات انجام شده به منظور تسهیل تردد زائران اربعین حسینی از مرزها گفته است: زائران برای تردد آسان‌تر تهیه گذرنامه را به روزهای آخر موکول نکنند. به گزارش ایرنا، سردار احمدرضا رادان با اشاره به اینکه فرایند کنترل گذرنامه‌ها تسریع شده، اعلام کرده است: با طرف عراقی به توافق رسیدیم گذرنامه‌های ۲ سال گذشته با راهکاری که در نظر گرفته شده معتبر باشد.

فعالیت ۱۰ کمیته تخصصی و قرارگاه تاکتیکی در پلیس پیشگیری
فرمانده قرارگاه ابوذر اربعین پلیس پیشگیری؛ کنترل جمعیت، امنیت‌آفرینی در محورهای مواصلاتی و پیشگیری از سرقت را سه مأموریت اصلی پلیس پیشگیری عنوان کرده است.
سردار رضا بنی اسدی‌فر در چهارمین جلسه قرارگاه ابوذر اربعین حسینی(ع) پلیس پیشگیری، با بیان اینکه مجموعه کارکنان انتظامی کشور با شور و شعور حسینی آماده خدمتگزاری به زائران اباعبدالله الحسین(ع) در ایام محرم و آیین پرفضیلت پیاده روی اربعین حسینی(ع) هستند، اعلام کرده است: شش قرارگاه تاکتیکی و چهار کمیته تخصصی قرارگاه ابوذر پلیس پیشگیری با همراهی سایر قرارگاه‌های مجموعه انتظامی کشور تلاش خواهند کرد تا زائران در آرامش کامل از فضیلت‌های معنوی این آیین باشکوه بهره‌مند شوند.

جستجو
آرشیو تاریخی