آزادی 5 زندانی مالی با هزینه مراسم ختم یک خانواده

گروه حوادث/   هزینه مراسم ختم و سوگواری 6 عضو یک خانواده که در سانحه رانندگی جان باخته بودند از سوی بستگان‌شان برای آزادی 5 زندانی جرایم مالی، به ستاد دیه اهدا شد.
منوچهر رحمانی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران در تشریح این اقدام نیکوکارانه گفت: چند روز قبل 6 عضو یک خانواده شامل پدر، مادر و چهار فرزندشان در جریان یک سانحه رانندگی هولناک از دنیا رفتند. برادرزاده‌های پدر این خانواده با اهدای پنجاه میلیون تومان به حساب ستاد دیه، زمینه آزادی پنج نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد را فراهم کردند.
آنها اظهار داشتند مخارج مراسم ختم عمویشان و خانواده وی را به حساب این ستاد واریز کردند تا در آزادی ۵ نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد سهمی داشته باشند.
وی با تأکید بر اینکه آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد موجب نجات یک خانواده است، افزود: کمک به آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد اتفاق بزرگ و حسنه‌ای است که قبل از آنکه زندانی و خانواده‌اش از آن بهره‌مند شوند، فرد انفاق‌کننده از ثمره آن کار خیر بهره‌مند خواهد شد.
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران با دعوت از نیکوکاران برای پیوستن به جمع خیرین این ستاد، برای معرفی زندانیان نیازمند اعلام آمادگی کرد و گفت: مددکاران ستاد دیه به صورت روزانه پرونده این افراد را از زندان‌ها دریافت و تا فراهم شدن زمینه آزادی افراد واجد شرایط پیگیری می‌کنند.
جستجو
آرشیو تاریخی