فرمانده انتظامی غرب استان تهران خبر داد

دستگیری 9 هزار سارق و ثبت 36 هزار سرقت در 4 ماه

گروه حوادث/  فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از انهدام ۱۱ باند مواد مخدر طی ۴ ماه نخست امسال و دستگیری ۹ هزار و ۲۴۹ سارق خبر داد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، سردار کیومرث عزیزی در نشست خبری صبح دیروز در تشریح عملکرد پلیس غرب استان تهران گفت: پلیس سعی بر تأمین امنیت در سطح شهر و محله‌ها دارد و حضور پلیس میان مردم رشد قابل توجهی داشته است. تعداد طرح‌های امنیت اجتماعی پلیس ۱۳ درصد افزایش داشته و ۷۳۳ نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند همچنین در بحث کشفیات مواد مخدر نیز ۴ هزار و ۷۴۳ تن انواع مواد مخدر کشف و ۵ هزار و ۹۸۹ نفر توزیع کننده دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: تعداد ۱۱ باند مواد مخدر در این ۴ ماه منهدم شده و بیش از 36 هزار سرقت در غرب استان رخ داده ‌که 61 درصد کشفیات سرقت و دستگیری 9 هزار و  249 سارق در این رابطه ثبت شده ‌که تلاش پلیس را در این حوزه نشان می‌دهد.
عزیزی به ثبت یک هزار و 128 پرونده جرایم سایبری اشاره کرد و گفت: کشفیات جرایم سایبری 47 درصد در سال‌جاری رشد داشته که منجر به دستگیری 133 نفر در این حوزه شده است. وی بیان کرد: در حوزه کالای قاچاق ۳۱۹ میلیارد تومان کشفیات داشتیم که نسبت به سال گذشته ۶۷ درصد افزایش داشته و ۳۴۰ پرونده تشکیل شده و ۴۰۹ متهم نیز دستگیر شدند. وی درخصوص صدور گذرنامه خاطرنشان کرد: تعداد ۵۴ هزار و ۲۶۸ گذرنامه در بازه زمانی ۴ ماه صادر شده و کسانی که قصد تشرف به کربلا برای اربعین دارند، دریافت گذرنامه را به روزهای آخر موکول نکنند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی