صفحات
شماره هشت هزار و دویست و پنجاه و سه - ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و پنجاه و سه - ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

شرور مسلح ایرانشهر دستگیر شد

گروه حوادث/  شرور و سارق مسلحی که با تیراندازی به سمت مردم و با سرقت‌های زنجیره‌ای باعث رعب و وحشت شهروندان ایرانشهری شده بود، دستگیر شد.
سرهنگ مهدی رشنودی فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: در پی اعلام چند مورد سرقت مسلحانه و تیراندازی به سمت شهروندان ایرانشهری بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران پلیس قرار گرفت. با حضور مأموران پلیس آگاهی در صحنه‌های متعدد این شرارت‌ها و در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، راننده یک دستگاه پژو ۴۰۵ به همراه یک سرنشین با سلاح کلاش اقدام به سرقت از خانه‌های مردم و سرقت خودرو کرده و برای ایجاد رعب و وحشت به سمت شهروندان در سطح شهر تیراندازی کرده و از محل جرم به مکان نامشخصی متواری شده‌اند.
فرمانده انتظامی ایرانشهر تصریح کرد: به‌منظور دستگیری عاملان این اقدام، تحقیقات تخصصی پلیس آغاز و با تلاش صورت گرفته هویت متهمان مشخص و عامل اصلی این سرقت‌ها و تیراندازی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد. در بازدید از مخفیگاه شرور ۳۵ ساله، ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ استفاده شده در این شرارت‌ها کشف و پیگیری در خصوص کشف سلاح این شرور و دستگیری همدستش همچنان ادامه دارد. سرهنگ رشنودی با اشاره به کشف چهار فقره پرونده سرقت مسلحانه و ۶ فقره پرونده تیراندازی به سمت شهروندان اظهار کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و هر کسی بخواهد با این شرارت‌ها امنیت اجتماعی را خدشه‌دار کند پلیس برابر قانون با او برخورد جدی خواهد کرد.
جستجو
آرشیو تاریخی