صفحات
شماره هشت هزار و دویست و پنجاه و دو - ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و پنجاه و دو - ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۴

اخبــار

تحقیر نظامیان فرانسه
در نیجر

در حالی که برخی اخبار حاکی از حرکت نظامیان نیجریه به سمت نیجر برای انجام حمله نظامی است، تصاویری که از فرودگاه نیامی، پایتخت نیجر در شبکه‌های مجازی منتشر شده، نشان می‌دهد، شهروندان این کشور نظامیان فرانسوی را که در حال ترک این کشور هستند، تحقیر می‌کنند. در این تصاویر شهروندان نیجری پلاکارد «خدانگهدار فرانسه» را در دست گرفته‌اند.

 

دیدار مشاور امنیت ملی امریکا با بن زاید

رئیس امارات و مشاور امنیت ملی امریکا در ابوظبی دیدار و درباره روابط استراتژیک دو کشور گفت‌وگو کردند. به گزارش خبرگزاری رسمی امارات، در دیدار بن زاید و جیک سالیوان که در ابوظبی انجام شد، دو طرف درباره تحولات خاورمیانه و همکاری مشترک برای حمایت از «صلح و تحکیم ثبات در منطقه» رایزنی کردند. این دیدار در حالی صورت گرفته که گزارش‌هایی منتشر شده مبنی بر اینکه واشنگتن دریافته محمد بن زاید «ایجاد مسیر مستقل فزاینده خود» را آغاز کرده است.

 

هشدار سوریه درباره تسلیح شیمیایی تروریست‌ها

معاون نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در جلسه شورای امنیت ضمن محکومیت استفاده از تسلیحات شیمیایی، اعلام کرد، واشنگتن با صحنه‌سازی و عملیات جعلی، این تسلیحات شیمیایی را در اختیار تروریست‌ها قرار می‌دهد.
به گزارش رأی الیوم، الحکم دندی خبر داده است، سوریه گزارش‌های صادره از کمیته حقیقت یاب را دلیل دیگری از استفاده سیاسی سازمان منع تسلیحات شیمیایی از وظایف خود پیرامون استفاده ادعایی از سلاح‌های شیمیایی در سوریه می‌داند.

جستجو
آرشیو تاریخی