رقابت طبیعت و گرگان در نقل و انتقالات بسکتبال

هاشمی و کسایی‌پور برگشتند

پریسا غفار ی / مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر بسکتبال تا ۱۶ شهریور تمدید شد. در یک هفته اخیر، بیشتر اخبار نقل و انتقالات به شکل رسمی و غیررسمی به گرگان و طبیعت اختصاص داشت. سازمان لیگ بسکتبال با توجه به در پیش بودن جام جهانی تصمیم گرفت که مهلت نقل و انتقالات را تغییر دهد. 10 تیم برای لیگ برتر بسکتبال اعلام آمادگی کرده‌اند و هنوز تکلیف جایگزین تیم دوم مهرام و آویژه نهایی نشده است. لیموندیس شیراز و پدافند به عنوان جایگزین این دو تیم مطرح هستند. آخرین وضعیت تیم‌ها را اینجا با عنوان اخبار رسمی (با اعلام باشگاه) و غیررسمی دنبال کردیم.
شهرداری گرگان:  رسمی: مصطفی هاشمی به عنوان سرمربی جدید گرگان معرفی شد. گرگانی‌ها نوید رضایی‌فر و حسن علی اکبری را جذب کرده و با سالار منجی تمدید کردند. مسئولان باشگاه همچنین از مذاکرات اولیه با سینا واحدی، ارسلان کاظمی و سجاد پذیرفته خبر دادند.
کاله آمل: رسمی: علی آرزومندی سرمربی فصل قبل کاله همچنان با این باشگاه قرارداد دارد و تا به حال فقط خبر جذب رضا رنجبر و علی دریایی به طور رسمی اعلام شده است.
نفت آبادان: رسمی: حماد سامری به عنوان سرمربی فصل جدید نفت آبادان معرفی شده است. رسول مظفری هم به این تیم پیوسته است.
ذوب‌آهن:  غیر رسمی: مهران حاتمی برای هدایت تیم بسکتبال ذوب‌آهن در فصل آینده به توافق رسیده است.
مهرام تهران: غیر رسمی: فرزاد کوهیان به عنوان سرمربی مهرام انتخاب شده است و شنیده می‌شود که مهرامی‌ها سجاد مشایخی را هم از میان ملی‌پوشان جذب کرده‌اند. همچنین سینا واحدی قرارداد داخلی با مهرام امضا کرده اما مذاکراتی با شهرداری گرگان هم داشته است.
طبیعت: غیر رسمی: تیم تازه‌وارد طبیعت، البرز آب‌کناری را به عنوان سرمربی انتخاب کرده و تا به حال محمد شهریان و آرمان زنگنه را جذب کرده است. همچنین شنیده می‌شود که سعید داورپناه با طبیعت به توافق رسیده و اشکان جعفری، محمد یوسف‌وند و نوید خواجه‌زاده بازیکنان موردنظر این تیم هستند. اختلاف‌نظری هم درباره جذب حسن علی اکبری میان طبیعت و شهرداری گرگان وجود دارد و ظاهراً این بازیکن با هر دو باشگاه قرارداد بسته است.
مس کرمان: غیر رسمی: محمد کسایی‌پور و محمدرضا اسلامی به عنوان گزینه‌های سرمربیگری مس مطرح هستند. هنوز خبری از مس رفسنجان، صنایع هرمزگان و نبوغ اراک به گوش نمی‌رسد.
جستجو
آرشیو تاریخی