چک پاری‌سن‌ژرمن به امباپه با جذب راموس

الخلیفی باز هم ستاره یاغی را کنایه باران کرد

دوئل امباپه و الخلیفی لحظه به لحظه پیش می‌رود، تاجایی که رابطه این دو روز به روز شکرآب‌تر از دیروز می‌شود. داستان اینجاست که دیگر نه ستاره فرانسوی روی باشگاه حساب باز می‌کند و نه پاری‌سن‌ژرمن روی او.
پاریس با حوصله سبد خریدش را در دست دارد و در بازار نقل وانتقالاتی می‌چرخد، آنها روی جذب بازیکنان مدنظرشان تمرکز کرده‌اند تا بتوانند جای امباپه را به خوبی پر کنند.
یکی از همین خرید‌ها هم گونسالو راموس مهاجم پرتغالی بنفیکا است که با 80 میلیون یورو ناقابل راهی پاریس می‌شود. این بازیکن ۲۲ساله در ۱۰۶ بازی با پیراهن بنفیکا ۴۱ گل و ۱۶ پاس گل از خود به جای گذاشته است. سبک بازی راموس بسیار شبیه امباپه است‌ و حالا همین هم گمانه‌زنی‌های جدایی ستاره یاغی را بیشتر کرده است.رابطه امباپه و الخلیفی مالک باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تا حدی شکرآب شده است که او را در مراسم معارفه خرید جدید باشگاه  با طعنه‌هایش میهمان کرد: «گونسالو یک بازیکن جوان و ملی‌پوش باکیفیت است. او انگیزه زیادی دارد و جزو بازیکنانی است که برای موفقیت تیمش خواهد جنگید. او آینده پروسه جدید ما است. ما بازیکنانی مثل راموس را می‌خواهیم که برای موفقیت تیم می‌جنگند نه بازیکنانی که خود را مهم‌تر از تیم می‌دانند.»
دوئل همچنان ادامه دارد، پاریسی‌ها خواهان تمدید قرارداد امباپه هستند، اما او چنین تمایلی ندارد و می‌خواهد تا پایان قرارداد در پاریس بماند تا به صورت آزاد راهی برنابئو شود، در چنین شرایطی هم پی اس جی ترجیح می‌دهد اگر ستاره یاغی قصد ندارد تمدید کند تا پایان قرارداد نماند و همین تابستان باشگاه را ترک کند تا از فروشش پولی به جیب بزند اما در آن طرف ستاره موافق نیست و پایش را در یک کفش کرده است که تا پایان قراردادش در پارک دو پرنس بماند حتی به قیمت افتادن از چشم الخلیفی و نیمکت‌نشینی.
جستجو
آرشیو تاریخی