صفحات
شماره هشت هزار و دویست و چهل و نه - ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و چهل و نه - ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۹

اخبار

  رضا بیانی، مدیرکل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران با تأکید بر اینکه اداره کل منابع طبیعی مخالف ساخت سازه‌های سنگین در پارک‌های جنگلی است، گفت: تاکنون به‌ صورت رسمی در خصوص ساخت هتل در مناطق جنگلی تهران با ما نامه‌نگاری است.
  علیرضا رحمتی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تهران از ممانعت ورود پنج هزار رأس دام غیرمجاز به منطقه حفاظت شده البرز مرکزی خبر داد.

  ولی جهانی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از مرمت و بازسازی خانه‌های موزه میراث روستایی استان خبر داد و گفت: این پروژه با اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا می‌شود.
  غلامرضا ابدالی، مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط‌زیست ابراز امیدواری کرد که فنس‌کشی ۱۰ کیلومتر از جاده میامی - سبزوار به عنوان کریدور اصلی عبور یوزپلنگ آسیایی در حاشیه پارک ملی توران و سایر اقدامات لازم برای ایمن‌سازی این جاده در کمتر از یک سال آینده به نتیجه برسد.
  محمدرضا احمدی سنگری، نماینده شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس گفت: دولت و مسئولان استانی متعهد شده بودند که پایان سال ۱۴۰۱، تاریخ پایان ورود زباله به محل پسماند در سراوان باشد که این تعهد محقق نشد.

جستجو
آرشیو تاریخی