صفحات
شماره هشت هزار و دویست و چهل و شش - ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و چهل و شش - ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۲۲

خبر در خبر

   سیدمهدی قویدل، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: مجوز زیست محیطی به منظور رفع موانع و مشکلات محور راور- دیهوک از سوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه صادر شده است.
 علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، با بیان اینکه استکبار جهانی به‌دنبال اختلاف افکنی بین کشورهای منطقه با تکیه بر مشکلات محیط‌ زیستی است، گفت: باید تهدیدات محیط‌ زیستی را به فرصت تبدیل کنیم.
 عطا حسن‌پور، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از انجام کاوش باستان‌شناسی در شاپورخواست و بررسی پرونده ثبت جهانی منظر فرهنگی دره خرم‌آباد و قلعه فلک‌الافلاک خبر داد.
 نورالله مرادی، معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در حال حاضر محیط زیست اصلی‌ترین زمینه برای تعریف مسئولیت اجتماعی است و لازم است مردم و مسئولان را با این اصل اساسی آشنا کنیم.
 کیومرث حبیبی، معاون عمرانی استاندار کردستان گفت: پایداری مثلث اقتصاد، اجتماع و محیط به‌صورت همزمان ضروری است، چراکه در این صورت، می‌توان به سمت توسعه حرکت کرد.
 روح الله لایق، معاون طبیعی اداره کل محیط زیست خراسان شمالی از افزایش آبرسانی‌های سیار به مناطق حفاظت شده این استان برای تأمین آب حیات وحش خبر داد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی