صفحات
شماره هشت هزار و دویست و چهل و شش - ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و چهل و شش - ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

قتل در اردبیل دستگیری در تهران

گروه حوادث/ مرد میانسال که به اتهام قتل برادرش در اردبیل تحت تعقیب بود از سوی پلیس پایتخت دستگیر شد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، اوایل اردیبهشت امسال، مرگ مرد میانسالی در یکی از بیمارستان‌های اردبیل به بازپرس کشیک قتل اعلام شد. به‌دنبال اعلام این خبر، تحقیقات آغاز و در بررسی‌های اولیه مشخص شد وی به همراه دو مرد دیگر و در جریان درگیری با اسلحه مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان جان باخته است.
در ادامه مشخص شد مقتول که مرد میانسالی به نام هرمز بود، هنگام درگیری با برادر 63 ساله‌اش بر سر اختلافات ملکی و حقابه جانش را از دست داده است. زمانی که تیم جنایی راهی خانه متهم شدند، او قبل از رسیدن مأموران فرار کرده بود. در ادامه بررسی‌ها، مشخص شد اما عامل این جنایت به خاطر خرید و فروش اسلحه در دادگاه عمومی و انقلاب پایتخت نیز محکوم به حبس شده بود و از سوی پلیس امنیت تحت تعقیب بود.
 تحقیقات برای دستگیری قاتل میانسال ادامه داشت تا اینکه فردی در تماس با پلیس مدعی شد قاتل را در تهران دیده است بنابراین کارآگاهان جنایی با اطلاع از مخفیگاه وی، راهی تهران شده و پس از هماهنگی‌های قضایی با بازپرس وحید ناصری، مرد میانسال را دستگیر کردند. متهم زمانی که در مقابل بازپرس جنایی قرار گرفت، منکر قتل شد و گفت: من با برادرم اختلاف داشتم، اما این بدان معنا نیست که او را کشته باشم. در صحنه درگیری هم حضور داشتم اما قتلی مرتکب نشده‌ام.
این در حالی است که تحقیقات صورت گرفته از شاهدان و خانواده مقتول، نشان می‌دهد که وی عامل این جنایت است. باتوجه به اینکه محل جنایت در اردبیل بوده است متهم و پرونده به دادسرای محل منتقل شدند.
جستجو
آرشیو تاریخی