عاملان آدم ربایی زابل بازداشت شدند

گروه حوادث: 6 مرد مسلح که راننده یک خودروی پژو را در زابل به‌طرز وحشیانه‌ای مورد ضرب و جرح قرار داده و ربوده بودند از سوی پلیس دستگیر شدند.
به گزارش خبرنگار حوادث« ایران»، چهارشنبه گذشته، کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که در آن 6 مرد مسلح درحالی که صورت‌هایشان را پوشانده بودند، سوار بر دو خودرو راه را بر راننده یک خودروی پژو سد کرده و درحالی که بی‌محابا شلیک می‌کردند وی را با ضرب و جرح از خودرو بیرون کشیده و با خود بردند.
 با اعلام خبر ربودن مرد جوان، تحقیقات از سوی کارآگاهان پلیس استان سیستان‌وبلوچستان آغاز شد.سرهنگ علی رحیمی، معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان سیستان ‌و‌بلوچستان، در تشریح این آدم‌ربایی مسلحانه در زابل گفت: این واقعه ساعت 15 روز 30 تیرماه در یکی از خیابان‌های شهر زابل رخ داده که بلافاصله پلیس وارد عمل شده است. پلیس با انجام تحقیقات ظرف 24 ساعت 3 نفر از عاملان اصلی این آدم‌ربایی را شناسایی و دستگیر کرد و فرد ربوده شده آزاد شد.وی افزود: انتشار کلیپ‌هایی در فضای مجازی که امنیت روانی جامعه را خدشه‌دار می‌کند، جرم است و نشردهندگان این‌گونه کلیپ‌ها باید متوجه پیامدهای روانی نشر این محتواها باشند و این موضوعات را فقط برای پیگیری به مراجع قانونی ارسال کنند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی