گزارش و خبر

عزاداری نوجوانان در بیت‌رهبری
اعضای تیم‌ملی فوتبال نوجوانان در اولین شب از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) در حسینیه امام‌خمینی(ره) با حضور رهبرانقلاب‌اسلامی حضور یافتند. در این مراسم ابتدا قاری بین‌المللی، سعید پرویزی به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت. سپس حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی سخنرانی کرد و در ادامه مراسم، مهدی سلحشور نیز به مرثیه‌سرایی و مداحی پرداخت. در پایان مراسم، سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از گفت‌و‌گو با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، برای دقایقی در جمع اعضای تیم‌ملی نوجوانان حضور یافت و از حسین عبدی سرمربی این تیم و بازیکنان جویای آخرین شرایط آنها شد.


استوری مشترک بازیکنان استقلال
بازیکنان تیم فوتبال استقلال در یک استوری مشترک که در صفحات مجازی خود منتشر کردند به شرایط نابسامان باشگاه استقلال واکنش نشان دادند. آبی پوشان در استوری مشترک در صفحات مجازی خود نوشتند:« هواداران فهیم استقلال، درهفت ماه گذشته ما بازیکنان استقلال ریالی دریافت نکردیم و با وجود این تعهد خود را نشان دادیم و حتی برخلاف برخی تیم‌ها، بدون تسویه حساب و دریافت پیش پرداخت در تمرین حاضر شدیم. شما درهیچ کجای دنیا تیمی را پیدا نمی کنید که بازیکنان آن ۷ ماه دستمزد نگیرند و صدایشان درنیاید؟ مدیران باشگاه همیشه قول دادند مطالبات فصل گذشته را پرداخت کنند ولی...! پول که نداریم، بازیکن که نداریم، امکانات هم که نیست. شما که می دانستی (به قول خودتان) چرا؟! حالا نوبتی هم که باشد نوبت مدیران باشگاه است که مقابل مسئولیت خطیری که به عهده گرفته‌اند، تعهد نشان داده و پاسخگو باشند.»


ادعا درباره تأمین پول قایدی
معاون پیشین باشگاه استقلال توضیحاتی را در خصوص روند مذاکره با شباب الاهلی درباره ماندن مهدی قایدی در جمع آبی پوشان ارائه کرد. علی امیری در خصوص جدایی قایدی از استقلال و انتقاداتی که در این باره از مدیریت قبلی این باشگاه می‌شود، به فارس گفت: «در زمان مدیریت حجت کریمی ارتباط خوبی با باشگاه شباب الاهلی برقرار شد که نشانه آن گذشت از جریمه یک میلیون درهمی استقلال بابت تأخیر در پرداخت مطالبات باشگاه اماراتی بود. پس از این نیز روند مذاکرات برای حفظ قایدی به خوبی پیش رفت. حتی قرار بود مطالبات شباب الاهلی از محل پولی که باشگاه فنر باهچه بابت انتقال اللهیار صیادمنش می‌دهد، پرداخت شود. همه کارها به خوبی پیش می‌رفت تا اینکه برخی مسائل و اتفاقات منجر به استعفای کریمی و تغییر و تحولات مدیریتی شد.»


حساب باشگاه استقلال مسدود شد
در حالی که باشگاه استقلال این روزها به دلیل تأمین نشدن منابع مالی با مشکلات زیادی در نقل‌وانتقالات و اعتصاب تمرینات از سوی بازیکنان روبه‌روست، دیروز خبر ‌رسید که حساب این باشگاه نیز مسدود شده است. ظاهراً حساب استقلال به دلیل بدهی به اداره مالیات مسدود شده است تا به مشکلات این باشگاه افزوده شود.


حسین‌زاده تراکتوری شد
دیروز خبری غیرمنتظره اعلام شد و امیرحسین حسین‌زاده مهاجم 23 ساله شارلوا پس از مذاکره و توافق با مسئولان باشگاه تراکتور، با عقد قرارداد رسمی به جمع شاگردان پاکو خمز پیوست. این بمب نقل و انتقالاتی در حالی منفجر شد که حسین‌زاده در چند وقت اخیر یکی از بازیکنان مد نظر جواد نکونام برای حضور در استقلال به شمار می‌رفت اما این باشگاه نتوانست مبلغ رضایتنامه 800 هزار یورویی برای جذب این بازیکن به تیم بلژیکی را بپردازد و خود حسین‌زاده هم در ادامه از حضور دوباره در جمع آبی‌پوشان پایتخت ابراز نا امیدی کرد اما تی‌تی‌ها در جذب این بازیکن موفق شدند به استقلالی‌ها پاتک بزنند و با مبلغی حدود 700 هزار یورو یک بازیکن سرشناس دیگر را به جمع نفرات خود اضافه کنند. حسین‌زاده که سابقه پوشیدن پیراهن سایپا و استقلال را هم در کارنامه‌اش دارد.
او 76 بار در لیگ ایران و 24 بار در فوتبال بلژیک بازی کرده و آخرین سهمیه خارجی تراکتور خواهد بود که با توجه به توانایی بازی در چند پست مختلف، می‌تواند معادلات را به سود این تیم تغییر دهد. تراکتور در این فصل شجاع خلیل‌زاده، سعید آقایی، مهدی شیری، حسین پورحمیدی، ادیب زارعی، محمد حسینی، سیامک نعمتی، آلواره خیمنز، علی شجاعی و عارف رستمی را به خدمت گرفته و در آستانه قرارداد با محمد نادری نیز هست که در تمرینات این تیم حضور پیدا کرده است.

جستجو
آرشیو تاریخی