کم تعدادترین لیست خرید یحیی

 


باشگاه پرسپولیس تا به امروز فقط موفق به جذب 4 بازیکن شده تا نسبت به چهار سال اخیر کمترین خرید را داشته باشد. محمدحسین کنعانی‌زادگان، شهاب زاهدی، مسعود ریگی و محمدمهدی احمدی نفرات جذب شده هستند و هنوز مهاجم و دروازه‌بان دوم جذب نشده‌اند. یحیی گل‌محمدی در لیگ بیستم دست به خرید آرمان رمضانی، حامد لک، علی شجاعی، محمد شریفی، محمدمهدی مهدی‌خانی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، سعید آقایی و عیسی آل‌کثیر زد تا 9 خرید داشته باشد. او در لیگ بیست‌و‌یکم 5 بازیکن خرید که درحال حاضر فقط یکی از آنها در پرسپولیس توپ می‌زند. حامد پاکدل، علی نعمتی، رضا دهقانی، رضا اسدی و علیرضا ابراهیمی که حالا فقط نعمتی در بین بازیکنان فعلی پرسپولیس حضور دارد. گل‌محمدی در فصل سوم پرسر و صدا حاضر شد و گئورگی گولسیانی، سعید صادقی، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی‌فر، مرتضی پورعلی‌گنجی، علیرضا بیرانوند، یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته را جذب کرد که لئاندرو پریرا هم به آنها اضافه شد تا 9 خرید داشته باشد و حالا باید دید در این فصل چه تعداد بازیکن دیگر را به جمع شاگردانش اضافه می‌کند.
شهریاری: ما به رقیب نگاه نمی‌کنیم
حسین شهریاری، رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه این باشگاه نسبت به استقلال شرایط بهتری دارد در جمع خبرنگاران گفت: «ما به رقیب نگاه نمی‌کنیم و کار خودمان را انجام می‌دهیم. خدا را شکر کار خوبی هم انجام شده و بازیکنانی که قرار بوده جذب شوند، جذب شده‌اند. به باشگاه، هیأت مدیره و مدیرعامل خداقوت می‌گویم.» او درباره مشکلات مالی چنین نظر داد: «مگر می‌شود باشگاهی مشکل مالی نداشته باشد؟ همه باشگاه‌ها مشکل مالی دارند. پرسپولیس و استقلال استثنائاً مشکل مالی دارند و تکلیفشان هنوز مشخص نیست که آیا برای خصوصی‌سازی هستندیا وزارت ورزش؟ یکی باید صاحبش باشد. اگر وزارت ورزش است باید در هزینه‌ها کمک کند. باشگاه‌های دیگر صاحبی دارند. وقتی می‌گویند فلان قدر سقف بودجه دارید، به آنها درآمد می‌دهند. هر باشگاه دیگری یک درآمدی دارد. استقلال و پرسپولیس یک درآمد اسپانسری دارند. به‌غیر از این اگر خصوصی‌سازی همراه است باید هزینه‌ها را تأمین کند، اگر وزارت ورزش است این نهاد باید تأمین کند. الان در این دوراهی مانده‌ایم.»

پیام امیدبخش برای طاووسی
هادی طاووسی برای افرادی که فوتبال را به‌صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنند چهره‌ای کاملاً نام‌آشنا محسوب می‌شود. سنگربان اسبق پرسپولیس که از اواخر دهه ۴۰ تا اواسط دهه ۵۰ عضو این تیم بود و علاوه‌بر آن از مهرماه سال ۵۹ تا اواسط مرداد سال ۶۰ ریاست فدراسیون فوتبال را نیز بر‌عهده گرفت. این چهره ماندگار فوتبال ما حالا در بیمارستان بستری شده و این امیدواری وجود دارد که جامعه ورزش و بویژه فوتبال در این روزها این چهره فراموش نشدنی را تنها نگذارند. در همین راستا سایت باشگاه پرسپولیس برای پیشکسوت خود آرزوی سلامتی کرد و نوشت: «باشگاه پرسپولیس برای بزرگمرد فوتبال ایران آرزوی بهبودی و سلامتی دارد.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی