صفحات
شماره هشت هزار و دویست و چهل - ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و چهل - ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۳

دیگه‌چه‌خبر؟

متلاشی شدن تیم چهار نفره تروریستی در جنوب شرق کشور
 خبر اول اینکه، روز گذشته قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران از دستگیری چهار تروریست در جنوب شرق کشور خبرداد. در اطلاعیه روابط عمومی و تبلیغات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه آمده است: یک تیم تروریستی چهار نفره که قصد انجام اقدامات تروریستی در داخل کشور را داشت، در یک اقدام مشترک اطلاعاتی با هوشیاری پاسداران و سربازان گمنام امام زمان (عج)شناسایی و متلاشی و اعضای آن دستگیر شدند. مطابق این اطلاعیه، اخبار تکمیلی متعاقباً منتشر خواهد شد.

بازداشت یک شبکه 4 نفره مرتبط
با سازمان منافقین در یاسوج
 خبر دیگر اینکه،دادستان عمومی و انقلاب یاسوج خبر داد: اعضای چهار نفره یک گروهک تروریستی که به شبکه منافقین متصل بودند، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شدند. به گزارش تسنیم به نقل از روابط‌عمومی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، سید‌علی ملک‌حسینی اظهار داشت: این گروه چهار نفره که به شبکه منافقین متصل بودند، قصد انجام عملیات ایذایی(عملیاتی که شرایط برای مقاصد بعدی زمینه‌سازی شود) در استان‌های خوزستان، فارس و کهگیلویه بویراحمد را داشتند که توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شدند. وی افزود: افراد این باند توسط منافقین از طریق فضای مجازی شناسایی شده و به هسته‌های تروریستی پیوسته‌ بودند. ملک‌حسینی ادامه داد: همه متهمان بازداشت شده، پس از ارتباط با سرکرده‌های گروهک منافقین، ساخت نارنجک‌های دستی و بمب‌های کوچک دست‌ساز را فرا گرفته و علاوه بر آموزش‌ها، پول‌هایی برای خرید تجهیزات و تهیه‌ خانه‌های تیمی و وسایل نقلیه از منافقین دریافت کرده بودند.
 
شناسایی عوامل دخیل در شهادت دو شهید فراجا در کهگیلویه و بویراحمد
دادستان عمومی و انقلاب یاسوج همچنین اضافه کرد: سایر عوامل دخیل در شهادت 2 نفر از نیروهای فراجای کهگیلویه و بویراحمد در جریان درگیری با سوداگران مرگ شناسایی شده‌اند و تحت رصد نیروهای امنیتی و انتظامی هستند. ملک‌حسینی با اشاره به اینکه دادگستری‌کل و دادسرای مرکز استان، مطابق قانون این افراد را به سزای عمل ننگین‌شان خواهد رساند، افزود: با رشادت سبزپوشان نیروی انتظامی تعدادی از عواملی که در این جنایت دست داشتند، در صحنه دستگیر شدند و با قرار بازداشت موقت در زندان هستند.
 
حمله ضدانقلاب به علم عزای سیدالشهدا(ع) در اصفهان
 دست آخر اینکه، مطابق آنچه رسانه‌های داخلی گزارش دادند، عده‌ای ناشناس در ساعات بامداد دیروز به دکور و پرچم عزای سیدالشهدا(ع) در خیابان کاشانی اصفهان جسارت کرده و اقدام به ریختن بنزین روی بخشی از آن نموده و سپس از محل فرار کردند. این اقدام با واکنش شدید کاربران فضای مجازی همراه شد و از مسئولان خواسته‌اند به سرعت عاملان این اقدام شناسایی و با آنها برخورد قاطع شود. گفتنی است عناصر ضد دین جریان اپوزیسیون طی هفته‌های اخیر تبلیغات بسیاری برای آنچه «تحریم محرم» می‌خواندند، داشته اند و با شروع پرشکوه عزاداری‌های محرم امسال، این جریان همچون همیشه به عقده‌گشایی علیه مردم می‌پردازد.

جستجو
آرشیو تاریخی