صفحات
شماره هشت هزار و دویست و سی و هفت - ۲۹ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و سی و هفت - ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

حوادث ویژه

بازداشت 4 زن و مرد هنجارشکن جلوی هیأت قمربنی هاشم
دو زن و یک مرد که در زیر پرچم هیأت قمربنی‌هاشم اقدام به برهنه‌نمایی کرده بودند، دستگیر شدند.
در پی کشف حجاب و برهنه‌نمایی 2 زن و یک مرد مقابل هیأت قمر بنی‌هاشم در منطقه ۶ تهران و انتشار گسترده این تصاویر در فضای مجازی، این افراد شناسایی و توسط مأموران پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ دستگیر شدند.
فرد چهارمی هم همراه این 3 نفر دستگیر شده است که این فرد با این 3 نفر برای این اقدام ضداخلاقی و مغایر با اعتقادات مردم همکاری داشته است.
یکی از مردانی که دستگیر شده است روزسه‌شنبه در حین فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر شد و از او مقادیر زیادی مواد مخدر هم کشف شده است.

اجرای حکم سارق
متجاوز در دزفول
سارق شیطان صفت که حین سرقت از یک خانه در دزفول مرتکب زنای به عنف شده بود پس از تأیید حکم قضایی به دار مجازات آویخته شد.
مهدی آماده، دادستان عمومی و انقلاب دزفول گفت: مردی مرداد سال 1398 با ورود به خانه یکی از شهروندان به قصد سرقت، مرتکب زنای به عنف شده بود که شناسایی و دستگیری این متجاوز به عنف به صورت اولویت در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: دادگاه کیفری یک استان خوزستان با توجه به شناسایی متهم توسط شاکی، اقرارهای صریح متهم در دادگاه و همچنین سایر شواهد و قرائن موجود در پرونده، اتهامات وی را محرز شناخت.
دادستان عمومی و انقلاب دزفول بیان کرد: این سارق متجاوز علاوه بر تحمل 2 سال حبس به دلیل شروع به سرقت و در خصوص اتهام دیگر وی، به اعدام به شیوه متعارف محکوم شد.
آماده گفت: دادگستری خوزستان با حضور مدیران انقلابی و قاضیان شجاع و ولایتمدار به شهروندان این استان اطمینان خاطر می‌دهد که با تمام وجود و استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی در برابر همه کسانی که بخواهند امنیت و آسایش مردم را سلب نمایند، با قاطعیت تمام ایستادگی و احکام الهی را اجرا می‌کند.

قتل زن شیرازی
به دست شوهرش
مرد 57 ساله به‌خاطر اختلافات خانوادگی در فیروزآباد زنش را به قتل رساند.
سرهنگ مهدی جوکار، فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد گفت: روز 27 تیرماه در پی اعلام به پلیس 110 مبنی بر درگیری خانوادگی در یکی از محله‌های بخش میمند شهرستان فیروزآباد، بلافاصله مأموران بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد خانمی 55 ساله با دست و پای بسته در حالی که آثار جراحت روی بدنش مشهود بود، در داخل خانه فوت کرده است.
سرهنگ جوکار ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، مأمورین با اخذ مجوز قضایی و تحقیقات میدانی همسر متوفی را دستگیر کردند که وی در تحقیقات و بازجویی‌های فنی و پلیسی به قتل همسر خود از طریق خفه کردن اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد با اشاره به اینکه قاتل در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلاف خانوادگی با همسرش عنوان کرد، افزود: قاتل پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی