خرده خبر و گزارش

سیل تبریک ها برای جوانان والیبال
چند ساعت بعداز قهرمانی تیم والیبال جوانان در جهان، مسئولان سیاسی و ورزشی تیم را تبریک باران کردند. ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشور و محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، محسنی اژه‌ای، حسن خمینی، سید حمید سجادی وزیر ورزش، ناصر کنعانیان سخنگوی وزارت امور خارجه ، محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک چند ساعت بعداز قهرمانی تیم جوانان بابت قهرمانی جهان پیام تبریک دادند.


فرنگی‌کاران در شیراز اردو ‌می‌زنند
تیم‌ملی کشتی فرنگی ایران برای حضور در مسابقات جهانی بلگراد در شیراز اردو می‌زند .ششمین اردوی این تیم روزهای 3 تا 13 مردادماه درشهرشیراز با دعوت از پویا دادمرز، مهدی محسن نژاد، امید آرامی، میثم دلخانی، ایمان محمدی، محمدرضا گرایی، سعید اسماعیلی، سجاد ایمن‌طلب، محمدعلی‌گرایی، امین کاویانی‌نژاد، علیرضا مهمدی‌، جمال اسماعیلی، ناصرعلیزاده، پژمان پشتام، محمدهادی ساروی، وحید دادخواه، امین میرزازاده و پارسا‌نظری تشکیل‌می‌شود.


اردوی مشترک واترپلو ایران و صربستان
تیم های ملی واترپلو صربستان و ایران اردوی مشترک برپا می کنند.تیم ملی واترپلو دیروز وارد تهران شد تا طبق توافقات صورت گرفته به مدت ۱۰ روز در تهران و در کنار ملی‌پوشان واترپلو تمرینات مشترکی برگزار کنند.البته برنامه اصلی میزبانی از تیم ملی صربستان بود اما از آنجا که این تیم مسابقات قهرمانی جهان در ژاپن را در پیش دارد، با سفر تیم دوم صربستان به ایران موافقت شد.این روزها تیم ملی واترپلو زیر نظر مهدی پنام‌تاش پیگیر تمرینات آماده‌سازی خود برای حضور در بازی‌های آسیایی است. «دژان میلاکوویچ» مربی صربستانی هم به عنوان مدیر فنی در کنار تیم است.


مجمع فدراسیون تکواندو
 از قهر تا بدهی پسر داورزنی!
در مجمع سالیانه فدراسیون تکواندو که اتفاقاً بی‌حاشیه هم نبود، پای بدهی پسر داورزنی رئیس فدراسیون والیبال به میان آمد. در این مجمع که دیروز برگزار شد، خزانه‌دار فدراسیون تکواندو از وصول نشدن چک‌های فرزند داورزنی بابت اجاره سالن بدنسازی فدراسیون تکواندو خبر داد. گویا سالن بدنسازی این فدراسیون در سال پایانی ریاست محمدرضا پولادگر رئیس سابق تکواندو  به فرزند داورزنی معاون وقت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اجاره داده شده بود. مبلغ کل اجاره برای یک سال 900 میلیون تومان بوده است که با پیگیری‌های فدراسیون تکواندو حدود 200 میلیون تومان آن وصول شده است اما چک‌هایی با مبلغ  ۷۰۰ میلیون تومان باقی مانده هنوز وصول نشده است. هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو هم  با تأیید این موضوع در پایان  مجمع گفت: «حدود ۹۰۰ میلیون تومان مبلغ اجاره بوده که بخشی از آن وصول شده است. این سالن به صورت شخصی اجاره داده شده بود.» اما قهر ساعی و پولادگر  در مجمع مشهود بود. دیروز هم در جریان برگزاری مجمع  پولادگر برای معرفی کاندیداهای حاضر در هیأت رئیسه خطاب به رحیمی دبیر فدراسیون تکواندو، گفت: آقای رحیمی به آقای ساعی بگویید که گزینه‌ها را معرفی کنند! همچنین در طول این جلسه ساعی و پولادگر هیچ صحبتی با هم نداشتند تا ثابت شود که اختلاف میان این دو سر دراز دارد.


تسلیت به محمدرضا داورزنی
محمدرضا داورزنی، ریاست فدراسیون والیبال در غم از دست دادن پدر خود سوگوار است. همکاران ما در روزنامه ایران درگذشت پدر گرامی ایشان را تسلیت گفته و برای آن مرحوم از درگاه ایزد منان آرزوی مغفرت و برای بازماندگان صبر جمیل خواستاراند.

جستجو
آرشیو تاریخی