رقم قرارداد پرسپولیسی‌ها افشا شد

بیرانوند گران ترین سرخ پوش

از زمانی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس وارد بورس شدند، قرار شد قرارداد بازیکنان دو تیم به شکل شفاف رسانه ای شود اما هر دو باشگاه برای آن که با بازیکنان خود به مشکل نخورند، مجموع خریدهای شان را در کدال منتشر کردند و همین موضوع باعث شد مبلغ قرارداد سرخابی ها علامت سوال باقی بماند. اما حالا سایت طرفداری به اسنادی دست یافته و میزان قرارداد پرسپولیسی ها در لیگ بیست و دوم را افشا کرده است. ضمن اینکه وعده داده شده نوبت به قرارداد استقلالی ها می رسد.
 
گل محمدی با 24.5 میلیارد
مطابق سندی که منتشر شده، مبلغ قرارداد یحیی گل محمدی برای سال جدید 24.5 میلیارد تومان بدون آپشن است اما از آنجایی که یحیی فصل قبل قرارداد 18 میلیارد و 850 میلیونی داشت که با آپشن به 25.5 میلیارد می رسید، بعید است او در لیگ بیست و سوم با 24.5 میلیارد کار کند. طبق قانون پرسپولیس حق دارد تنها 20 درصد آپشن روی این مبلغ قرارداد بگذارد.
 
قرارداد بیرو
در مورد علیرضا بیرانوند او تا قبل از فسخ قراردادش باید امسال با 14.5 میلیارد برای پرسپولیس بازی می کرد و از آنجایی که فصل قبل قرارداد 12.5 میلیاردی‌اش با آپشن از 20 میلیارد گذشته بود، پیش بینی می‌شد در فصل جدید هم 14.5 میلیارد او از 25 میلیارد بگذرد اما بیرانوند قرارداد قبلی را فسخ کرده و حالا باید با قرارداد جدید از پرسپولیس پول بگیرد. باور اینکه پرسپولیس تنها 15 میلیارد (به علاوه 20 درصد آپشن) به بیرانوند بدهد، سخت است چرا که رضا درویش اعلام کرد حاضر بوده 15 میلیارد به عیسی آل کثیر بپردازدولی این بازیکن نپذیرفت و به سپاهان رفت.
 
دستمزد بازیکنان در لیگ بیست و دوم
بیرانوند در فصلی که گذشت 12.5 میلیارد قرارداد بست و نزدیک به 20 میلیارد دستمزد گرفت که البته بیرانوند مدعی است بخش عمده ای از این آپشن ها را هنوز دریافت نکرده است. مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی گنجی، سعید صادقی، میلاد سرلک و... 12 میلیارد تومان قرارداد بسته بودند اما آپشن های آن ها متغیر بود. به شکلی که به طور مثال سعید صادقی و مهدی ترابی با آپشن از 19 میلیارد عبور می کردند اما دانیال اسماعیلی فر و سروش رفیعی روی 18 میلیارد می ماندند. گئورگی گولسیانی در ظاهر گران تر از بازیکنان 12 میلیاردی پرسپولیس بود چرا که قرارداد 14 میلیاردی داشت اما پرسپولیسی ها برای او آپشن خاصی ننوشتند و دستمزدش با آپشن به 14 میلیارد و 280 میلیون تومان رسید. مطابق این جدول گران ترین پرسپولیسی، لوکادیا بود. وحید امیری با قرارداد 10 میلیارد و 800 میلیون تومانی، کمال کامیابی نیا با قرارداد 9 میلیارد و 100 میلیون تومان، امید عالیشاه با قرارداد 9 میلیارد و عیسی آل کثیر با قرارداد 6 میلیارد در این لیست به چشم می خورند اما آپشن های آن ها متفاوت است و مبلغ قراردادشان را به شدت افزایش می دهد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی