صفحات
شماره هشت هزار و دویست و بیست و نه - ۲۰ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و بیست و نه - ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

حوادث کوتاه

حمله خونین
یک خرس به مرد گیلانی
مدیر شبکه بهداشت و درمان ماسال از حمله خرس به یک شهروند ۵۹ ساله ماسالی در ارتفاعات سورکوم این شهرستان خبر داد و گفت: فرد حادثه دیده برای دریافت واکسن هاری به بیمارستان منتقل شده است. سید وحید خلیل اژدادی اظهار کرد: صبح دیروز در مسیر جاده ییلاقات ماسال منطقه سورکوم یک قلاده خرس به یکی از شهروندان ماسالی که در حال عبور از این مسیر بود حمله کرده و وی را مصدوم کرد. خلیل اژدادی با اشاره به اینکه این شهروند ۵۹ ساله از ناحیه دست و پا مصدوم شد، افزود: این شخص ابتدا برای درمان به بیمارستان رسالت ماسال منتقل و سپس برای دریافت واکسن هاری به بیمارستان پورسینای رشت انتقال داده شد.

بازداشت مرد مسلح
در دادگاه شهر سوران
دادستان زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: یک فرد مسلح در شهرستان سیب و سوران در محوطه دادگاه سوران دستگیر شد. مهدی شمس آبادی اظهارکرد: در ساعت ۶ و ۱۰ دقیقه صبح دیروز یک نفر مسلح با اسلحه کمری وارد محوطه دادگاه شهر سیب و سوران شد که خوشبختانه با هوشیاری یگان حفاظت فرد ضارب، دستگیر شد. فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در خصوص جزئیات این پرونده گفت: صبح دیروز هنگام پذیرش مراجعین، مهاجم مسلحی قصد ورود به دادگاه عمومی شهرستان سیب و سوران را داشت که با هوشیاری و سرعت عمل مأموران انتظامی حاضر در صحنه دستگیر شد. سردار دوستعلی جلیلیان در ادامه افزود: هنگام ورود وی به دادگاه، عوامل انتظامی با مشاهده این فرد شجاعانه مانع ورودش شده و علی رغم تیراندازی وی با سلاح کلت کمری، موفق به خلع سلاح وی می‌گردند. این مقام ارشد پلیس در پایان از توقیف یک قبضه سلاح کلت کمری، یک تیغه خشاب و 7 فشنگ جنگی از متهم خبر داد و گفت: تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه دارد.

خودکشی مرد جوان
پس از اعتراف به قتل
اختلاف ملکی در شهرستان «مه ولات» واقع در جنوب استان خراسان رضوی به مرگ خونین هر دو طرف درگیر ماجرا منجر شد.
مقارن غروب یکشنبه یکی از شهروندان فیض آباد مرکز شهرستان مه ولات پس از مراجعه به خانه مسکونی برادرش در داخل خودروی شخصی با شلیک گلوله تفنگ شکاری اقدام به خودکشی کرد. قربانی قبل از خودکشی به برادرش گفته بود مدیر یکی از بنگاه‌های املاک مه ولات را که از مدت‌ها پیش با او بر سر یک خانه مسکونی اختلاف داشت، به قتل رسانده است. در پی این رخداد، مأموران پلیس آگاهی مه ولات وارد ماجرا شدند تا اینکه پس از جست‌و‌جوی گسترده صبح روز دوشنبه موفق به کشف جسد مقتول (مدیر بنگاه املاک) در یکی از باغ‌های اطراف فیض آباد شدند. حسین بدخشان دادستان مه ولات ضمن تأیید موضوع توضیح بیشتر در این خصوص را به بعد از رسیدگی و زمان صدور رأی قطعی قضایی موکول کرد.

بازداشت دزد مدال‌های ورزشی پزشک معروف همدان
سارق مدال‌های ورزشی پزشک معروف همدانی دستگیر شد. سرهنگ هادی نجفی‌صالح فرمانده انتظامی همدان گفت: با اعلام سرقت چندین عدد انواع مدال ورزشی از داخل مطب پزشک معروف همدانی که جزو داوران سطح کشوری و بین‌المللی است، مراتب شناسایی سارق در دستور کار قرار گرفت. وی افزود: با تلاش مأموران کلانتری ۱۱ شکریه و با رصد تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته شخصی در این زمینه شناسایی شد که پس از هماهنگی با مقام قضایی، وی را در محل سکونت‌اش دستگیر کرده و به کلانتری دلالت دادند. سارق در بازجویی‌های صورت گرفته به سرقت خود اعتراف کرد.

بازداشت قاتل فراری پس از 3 سال در راسک
با تلاش مأموران پلیس آگاهی راسک، قاتل شهروند راسکی پس از 3 سال فرار دستگیر شد. سردار دوستعلی جلیلیان رئیس پلیس سیستان و بلوچستان گفت: در سال 99 و در پی قتل شهروندی در شهرستان راسک، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت. وی تصریح کرد: در نهایت با اشراف اطلاعاتی، قاتل در یکی از محلات شهرستان راسک شناسایی و پس از 3 سال زندگی مخفیانه در مخفیگاهش دستگیر شد که علت ارتکاب به قتل را اختلاف قبلی عنوان کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی