صفحات
شماره هشت هزار و دویست و بیست و هفت - ۱۸ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و بیست و هفت - ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۴

اذعان کارشناس صهیونیست به توانایی‌های نصرالله

یک تحلیلگر مسائل نظامی صهیونیستی با اشاره به توانمندی‌های حزب‌الله لبنان و دبیرکل این جنبش در برابر رژیم صهیونیستی، اذعان کرد، تل آویو در هر جنگ احتمالی، شکست خواهد خورد.
به گزارش خبرگزاری فارس، یوسی یهوشع تحلیلگر مسائل نظامی صهیونیستی در روزنامه یدیعوت آحارونوت، به احتمال درگیری تل‌آویو با حزب‌الله پرداخت و نوشت، با توجه به رخدادهای کنونی، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر صهیونیستی باید طرح موسوم به اصلاحات قضایی را کنار بگذارد
و معترضان نیز اعتراضات خود را متوقف کنند؛ لذا به جای آن، اسرائیلی‌ها باید برای جنگی آماده شوند که جبهه داخلی، مانند آن را به خود ندیده است.
وی در گزارش خود تأکید کرده است: در این هفته، پنج حوزه [عملیاتی] فعال بود: غزه، سوریه، لبنان، اردوگاه جنین و حملات در تل‌آویو. لبنان اما بیشترین قابلیت را برای انفجار دارد. بیشتر اسرائیلی‌ها به هیچ وجه درکی از توانمندی‌های جدید حزب‌الله در سال‌های اخیر ندارند، از جمله توانمندی سهمگین آتشباری که دهها برابر دوره‌های جنگی مختلف در غزه است. حزب‌الله آماده جنگ است. این جنگ، برای جبهه داخلی اسرائیل، متفاوت و دراماتیک خواهد بود. این تحلیلگر صهیونیست با اذعان به اینکه نصرالله، آگاهی بالایی از جامعه صهیونیست دارد، پیش‌بینی کرد که «بالاخره وضعیت برای اسرائیل، بشدت بحرانی خواهد شد.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی