صد رحمت به تعلیق!

کامرانی‌فر از فدراسیون جودو استعفا داد

فائزه زمانی
روزنامه‌نگار

 
زلزله در فدراسیون جودو همچنان ادامه دارد؛ بعد از کنار گذاشتن میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، حالا کامرانی‌فر هم استعفا داد. بیست و ششم فروردین امسال بود که آرش میراسماعیلی با انتصاب کامرانی‌فر دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال به‌عنوان دبیر فدراسیون جودو همه را سورپرایز کرد، اما هنوز 3 ماه نگذشته همه چیز نقش برآب شد؛ میراسماعیلی به‌خاطر شائبه اختلاس از فدراسیون برکنار شد؛ حالا هم کامرانی‌فر پشت‌بند میراسماعیلی استعفا داد تا همان‌طور که از قبل پیش‌بینی می‌شد او هم بعد از رفیق خود پای ماندن در فدراسیون را نداشته باشد.
حکایت‌ها حاکی از آن است که کامرانی‌فر از چهارشنبه هفته گذشته در محل کار خود حضور نداشته و حالا دیروز تصمیم خود را عملی کرده است.
کامرانی‌فر کمک‌داور بازنشسته فوتبال، یک‌سال و دوماه دبیرکل فدراسیون فوتبال بود و کم‌تر از 3 ماه هم دبیر فدراسیون جودو تا کم‌تر از یک سال دو استعفا را از خود به جای بگذارد.
فدراسیون جودو بعد از تعلیقی 4 ساله، شهریور ماه بالاخره از بند اسارت آزاد می‌شود اما هنوز تعلیق به پایان نرسیده، سیل حواشی به اردوی جودو زده تا اینطور به نظر برسد که بند ناف جودوی ایران را با حواشی و ناکامی بریده‌اند.
درحالی که جودو با پایان تعلیق، شوق حضور در تاتامی بازی‌های آسیایی هانگژو را داشت، حواشی این ذوق را کور کرده است تا از همین حالا امیدی برای درخشش جودوکاران در میادین پیش‌‌رو نباشد.
همچنین با ادامه این روند به نظر نمی‌رسد، تیم ملی جودو بتواند در انتخابی المپیک کاری از پیش ببرد تا طعم گس ناکامی‌های اخیر همچنان زیر زبان جودو ایران باقی بماند.
بعد از شنیدن خبر استعفای کامرانی‌فر با نصرالله پریچهره سرپرست فعلی فدراسیون و همچنین خود کامرانی‌فر تماس گرفتیم تا دلیل اصلی استعفا را از زبان خودشان بشنویم، اما همان استراتژی همیشگی، هیچ‌کدام جواب ندادند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی