صفحات
شماره هشت هزار و دویست و بیست و دو - ۱۲ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و بیست و دو - ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۷

اخبار

ایجاد پوشش ۲۰ میلیون
دسترسی فیبرنوری
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، گزارشی از عملکرد و دستاوردهای این وزارتخانه ارائه کرد. به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،  «عیسی زارع‌پور» اعلام کرد، اقدامات صورت گرفته در زمینه توسعه و تکمیل شبکه ملی اطلاعات، توسعه ارتباطات روستایی و تلاش برای برقراری دسترسی عادلانه به شبکه ارتباطی پرسرعت و با کیفیت در سراسر کشور، تلاش برای جبران عقب ماندگی‌های گذشته در حوزه ارتباطات ثابت با تعریف پروژه ملی فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها و برنامه‌ریزی برای ایجاد ۲۰ میلیون دسترسی فیبرنوری تا پایان دولت سیزدهم، حمایت از پیام‌رسان‌های بومی از جمله این اقدامات است.

 

۱۹ سایت فروش بلیت هواپیما مسدود شد

سازمان هواپیمایی‌ کشوری در اطلاعیه‌ای اعلام ‌کرد: ۱۹ سایت فروش بلیت هواپیما به دلیل گرانفروشی مسدود شد. بنا بر این اطلاعیه، به دنبال رصد سایت‌های عرضه و فروش بلیت و گزارش شرکت‌های هواپیمایی، دامنه ۱۹ سایت فروش بلیت هواپیما به دلیل گرانفروشی بلیت هواپیما، با هماهنگی دستگاه قضایی مسدود شد.

 

افزایش نرخ عوارض
آزادراه تهران-شمال

 نرخ عوارض قطعه یک آزادراه تهران-شمال از ابتدای تابستان افزایش یافت، به طوری که برای خودروهای سواری در روزهای عادی هفته به ۳۸ هزار تومان رسیده است. از تاریخ ۳۰ خرداد ماه امسال عوارض آزادراه تهران-شمال برای خودروهای سواری در روزهای عادی به ۳۸ هزار تومان و در روزهای اوجِ سفر به ۵۰ هزار تومان افزایش یافته است. نرخ عوارض برای وانت نیز ۵۰ هزار تومان و برای اتوبوس ۵۷ هزار و ۵۰۰تومان در نظر گرفته شده است. افزایش ۲۵ درصدی عوارض آزادراهی از ابتدای خرداد ماه تصویب و اجرای آن به صورت تدریجی در ۲۳ آزادراه ابلاغ شده است.

جستجو
آرشیو تاریخی