صفحات
شماره هشت هزار و دویست و هجده - ۰۶ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و هجده - ۰۶ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۳

دیگه‌چه‌خبر؟

شیوع تجاوز جنسی به مردان و زنان در سازمان منافقین
 خبر اول اینکه،یک عضو جداشده از گروهک منافقین، ضمن اینکه این گروهک را یک «زندان در زندان» توصیف کرد، از شیوع تجاوز به مردان و زنان در آن خبر داد. سرفراز رحیمی که پس از حمله پلیس ضدتروریسم آلبانی به مقر منافقین، با رسانه‌های این کشور گفت‌و‌گو می‌کرد، اظهار کرد: «این سازمانی است که همه چیزش امری و فرمانده‌بازی است، یعنی کمترین احساسات انسان‌ها را می‌پوشاند.» وی با اشاره به گوشه‌ای از محدودیت‌های غیرانسانی که با هدف دورکردن خصلت‌های انسانی از اعضا صورت می‌گیرد، افزود: «من 17 سال با خانواده تماس نداشتم، تلفن برای ما جدید بود، ازدواج و حتی سلام و علیک با زنان برای ما ممنوع بود.» وی با اشاره به ممنوع بودن ازدواج و تماس با خانواده، با بیان اینکه شاهد موارد متعددی از تجاوز به زنان و مردان و پسران بودم، گفت: «سازمان مکان بسته‌ای است و مغزت دست خودت نیست و کسانی که آنجا هستند، دچار مغزشویی شده‌اند.»
 
جدایی یک مجری دیگر از اینترنشنال
 خبر دیگر اینکه،به دنبال شکست پروژه اغتشاشات «زن، زندگی، آزادی» و نیز احیای روابط ایران و عربستان که باعث سرخوردگی شدید ضدانقلاب شد، یک عضو دیگر شبکه اینترنشنال از آن جدا شد. پانته‌آ مدیری در حالی از این شبکه ضدایرانی جدا شده که پیش‌تر در شبکه بهایی و سلطنت‌طلب منوتو فعالیت می‌کرده است. کم شدن منابع مالی اینترنشنال و ناامیدی از گسترش ناآرامی‌ها، باعث گسترش شدید یأس و ناامیدی میان طیف‌های مختلف ضدانقلاب شده است که هر یک به فراخور حال و وضع خاص خودش نسبت به آن واکنش نشان می‌دهد.
 
 تجمع همجنسبازان در کانادا با شعار «زن، زندگی، آزادی»
 دست آخر اینکه، ایران اینترنشنال در گزارشی اختصاصی از تجمع معدود همجنسبازان فارسی‌زبان در کانادا با شعار«زن، زندگی، آزادی» خبر داد. این دسته از منحرفان اخلاقی که به اذعان خود فاقد التزام به هنجارهای انسانی در روابط جنسی هستند، در جدیدترین اقدام شان، همبستگی خود را با جریان ضدانقلاب اعلام کردند. به گزارش اینترنشنال، همجنسبازان همچنین اظهار کردند که هدفشان از همبستگی با جریان ضدانقلاب، رسیدن به «آزادی» است و از حمایت رضا ربع پهلوی و مسیح علینژاد نیز برخوردارند.
جستجو
آرشیو تاریخی