صفحات
شماره هشت هزار و دویست و هفده - ۰۵ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و هفده - ۰۵ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۸

حوادث ویژه

قتل عام 4 عضو خانواده در جنون پسر
پسر دیوانه در اقدامی وحشتناک دست به قتل عام 4 عضو خانواده‌اش زد و خودش را هم کشت. دادستان عمومی و انقلاب خمینی شهر از قتل چهار عضو یک خانواده غیربومی ساکن این شهرستان توسط فرزند این خانواده خبر داد. هادی نخجوانی اظهار داشت: این قتل روز شنبه در یکی از شهرک‌های حاشیه‌ای خمینی‌شهر رخ داد. وی گفت: در این واقعه، تمام افراد یک خانواده توسط یکی از فرزندان خانواده که دارای اختلال شدید روحی و روانی بود، به قتل رسیدند. نخجوانی افزود: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد دلیل اصلی این حادثه ناشی از عوارض بیماری روحی و روانی قاتل بوده است. دادستان عمومی و انقلاب خمینی‌شهر با اشاره به سابقه بیماری روحی و روانی قاتل گفت: در این حادثه پدر و مادر و 2 خواهر قاتل به قتل رسیدند و سپس قاتل نیز خود را کشت.

کشف جسد مثله و سوخته یک زن در خزانه
سرهنگ بابک نمک شناس ، مدیر روابط عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ درباره جسد پیدا شده در محله خزانه گفت: این جسد مربوط به یک زن است که به دلیل سوختگی شدید بدون نظر پزشکی قانونی قابل شناسایی نیست. سرهنگ نمک‌شناس افزود: این جسد صبح دیروز در بسته پوشیده با یونولیتی در کنار سطل زباله‌ای در محله خزانه تهران کشف شد. وی درباره سن و جزئیات بیشتر جسد گفت: متأسفانه جسد کاملاً سوخته و شناسایی سن و دیگر اطلاعات از طریق مشاهدات عینی قابل تشخیص نیست. مدیر روابط عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه هنوز عوامل انتظامی و کارآگاهان جنایی در صحنه حضور دارند افزود: جسد برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل خواهد شد. سرهنگ نمک شناس تأکید کرد که جسد محله خزانه هیچ ارتباطی با قتلی که در محله آزادی رخ داد ندارد و جنایتی مجزا است.

قتل خونین 3 جوان
در باغ گیلاس
به دنبال اختلاف خانوادگی، 3 جوان به قتل رسیده و قاتل متواری شده است. غلامرضا شهبازی، فرماندار صحنه گفت: شامگاه شنبه 3 تیرماه به‌دلیل درگیری بین جوانان 2 خانواده، 3 نفر کشته می‌شوند. وی افزود: این درگیری به دلیل اختلافات قبلی بوده که همچنان استمرار داشته است. فرماندار شهرستان صحنه تصریح کرد: در نهایت درگیری اولیه به بهانه اختلاف بر سر قیمت فروش محصول باغ گیلاس آغاز و منجر به زد و خورد می‌شود که با وساطت اطرافیان حل می‌شود. شهبازی ادامه داد: اما ساعاتی بعد یکی از این افراد با مراجعه مجدد به محل درگیری با استفاده از سلاح شکاری پران اقدام به تیراندازی می‌کند و 3 نفر که دو نفر از آنان برادر بوده‌اند به قتل می‌رسند. فرماندار شهرستان صحنه بیان کرد: فرد قاتل با همراهی شخص دیگری با استفاده از یک دستگاه خودرو که فاقد پلاک بوده است از محل متواری می‌شوند و تلاش پلیس برای دستگیری آنان ادامه دارد.

بازداشت قاتل 16 ساله
در بهارستان
پسر 16 ساله‌ای در درگیری خونین با پسر 19 ساله دست به قتل زد. سرهنگ عسکری نیا، رئیس پلیس بهارستان گفت: 3تیر ماه 1402در پی تماسی تلفنی با پلیس 110 در مورد یک فقره درگیری در محله حسن آباد گلستان، تیمی از مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. وی افزود: با حضور مأموران انتظامی در محل حادثه مشخص شد پیکر خون آلود جوان 19 ساله‌ای به علت چاقوخوردگی دچار جراحت شده است. سرهنگ عسکری نیا ادامه داد: فرد زخمی سریعاً به بیمارستان منتقل شد که متأسفانه پس از معاینه پزشک معالج، جان خود را از دست داد. این مقام انتظامی بیان داشت: با شناسایی شدن قاتل تحقیقات برای دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت و مأموران انتظامی پس از شناسایی متهم، وی را در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهش در بهارستان دستگیر کردند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی