صفحات
شماره هشت هزار و دویست و چهارده - ۰۱ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و چهارده - ۰۱ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

سازمان اقتصادی کوثر از پروژه‌های زیان‌ده خارج شد


 مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری عمران و ساختمان معین کوثر وابسته به سازمان اقتصادی کوثر، از خروج این سازمان از 2 پروژه زیان‌ده «برج‌های دوقلوی کیو خرم‌آباد و مجتمع تجاری یاسوج» به نفع مردم و جامعه ایثارگری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، حسین زاهدی با بیان این خبر گفت: ساخت برج‌های دوقلوی خرم‌آباد لرستان 10 سال پیش آغاز و قرار بود 3 ساله تمام شود اما رها شد.
وی افزود:مدتی پیش با شهرداری و مسئولان شهری خرم‌آباد توافق کردیم که تمام امتیاز پروژه برج‌های دوقلو در اختیار شهرداری خرم‌آباد قرار گیرد.
زاهدی ادامه داد: کانون کارشناسان رسمی دادگستری خرم‌آباد باید حجم کارهای انجام شده را برآورد قیمت کنند تا بر اساس آن، سازمان اقتصادی کوثر 50 درصد عایدی مبلغ را در بخش سود‌ده و اشتغال‌آفرینی استان لرستان مانند دامپروری، کشاورزی و معادن سرمایه‌گذاری کند.
مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری عمران و ساختمان معین کوثرگفت:مشابه این پروژه هم در شهر یاسوج استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که آن نیز قریب به 10 سال در مرحله گودبرداری متوقف شده است. شریک سازمان اقتصادی کوثر در آنجا سازمان املاک و مستغلات تأمین اجتماعی بوده که این پروژه نیز تعیین‌تکلیف و فک قرارداد آن توسط دادگاه ابلاغ شده است و باید سازمان تأمین اجتماعی آن را تحویل بگیرد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی