صفحات
شماره هشت هزار و دویست و دوازده - ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و دوازده - ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۲

اخبـــــار

تصویب بودجه سال 1402
ستاد صندوق توسعه ملی

جلسه هیأت امنای صندوق توسعه ملی روز گذشته به ریاست آیت الله رئیسی و با حضور اعضا برگزار شد. دراین جلسه پس از ارائه گزارش عملکرد ارائه شده از سوی رئیس هیأت عامل صندوق و گزارش هیأت نظارت صندوق منضم به صورت‌های مالی سال منتهی به 29 اسفند 1400، بودجه سال 1402 ستاد صندوق توسعه ملی تصویب شد.

 

فرمانده کل انتظامی کشور:
از خون شهید قنبری نمی‌گذریم

فرمانده انتظامی کل کشور به همراه جمعی از فرماندهان فراجا بر سر مزار سرگرد شهید محمد قنبری، شهید مدافع امنیت حضور یافتند.
سردار رادان ضمن ادای احترام به مقام والای سرگرد شهید قنبری، از صبر و پایداری خانواده این شهید والامقام تجلیل کرد. وی همچنین با حضور در روستای چل‌سرخ شهرستان صیدون ‌در منزل شهید حضور یافت و با خانواده این مدافع امنیت دیدار و گفت‌وگو کرد.
رادان در دیدار با خانواده شهید محمد قنبری با تأکید بر اینکه در برقراری امنیت با کسی شوخی نداریم، گفت: وقتی یک نفر به خود جرأت می‌دهد از روی مأمور امنیت عبور کند بایستی این را بداند که قانون از روی آن عبور می‌کند؛ این پیام ما برای همه است و در این خصوص با کسی تعارف نداریم.
رادان تصریح کرد: پلیس همواره در خدمت افرادی است که در چارچوب قانون رفتار می‌کنند، ولی وقتی بخواهند قانون را بشکنند، حتماً قانونی با آنها برخورد خواهد کرد که البته متفاوت است با کسی که از روی غفلت تخلف رانندگی انجام دهد که جریمه می‌شود، اما یکی می‌آید به مأمور قانون تعدی می‌کند قانون هم از روی او عبور می‌کند.
وی افزود: مردم ایذه در خط انقلاب، رهبری، ولایت فقیه، جبهه، مدافع حرم و مدافع امنیت هستند و کسانی که با قصد و نیت می‌خواهند شهر و مردم آن را تخریب کنند، منتظر عواقب قانونی آن باشند.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: فضای مجازی همانند اسم خود مجازی است و حقیقت از نظر ما شهید قنبری، کربلا و امام حسین(ع) است .
رادان در پایان تأکید کرد: قطعاً خون شهید پاسخ می‌دهد و ما از خون شهید نمی‌گذریم و وظیفه داریم آن را دنبال کنیم.
سرگرد شهید محمد قنبری روز یکشنبه 21 خردادماه سال 1402 در پی حمله عمدی خودروی سواری تیبا به نیروهای پلیس در جاده روستای پرچستان به ایذه، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
از شهید محمد قنبری 5 فرزند از جمله یک دختر 2 ساله به یادگار مانده است، وی دهه سوم خدمت خود به عنوان نیروی پلیس را سپری می‌کرد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی