صفحات
شماره هشت هزار و دویست و دوازده - ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و دوازده - ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

تصادف هولناک اتوبوس با تریلر در جاده اصفهان

تصادف اتوبوس مسافربری تهران-اصفهان در محور کاشان ۱۸ مصدوم داشت.
عباس عابدی سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به تصادف ترافیکی در استان اصفهان اظهار داشت: این حادثه ساعت ۳ و ۵۲ دقیقه بامداد دوشنبه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شد.
وی با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه اتوبوس مسافربری تهران- اصفهان با تریلر برخورد کرده، ادامه داد: این حادثه در اتوبان کاشان به نطنز ۳۱ کیلومتری بادرود اتفاق افتاد.
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اعزام ۳و احد امدادی اورژانس ۱۱۵ استان اصفهان، ۲ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ کاشان، ۱ کد هلال احمر برای این حادثه گفت: ۱۸ نفر شامل ۸ خانم حدوداً ۴۵ ساله، ۸ آقا ۲۶ تا ۶۰ ساله و ۲ پسربچه ۸ و ۱۲ ساله در این تصادف مصدوم شدند.
عابدی تصریح کرد: مصدومان به بیمارستان‌های فاطمیه بادرود (۹ نفر) خاتم الانبیای نطنز (۸ نفر) و بهشتی کاشان (یک نفر) اعزام شدند.
وی تصریح کرد: مصدومان آسیب‌هایی متعدد در اندام مانند شکستگی دست و پا داشتند، خوشبختانه درمیان مصدومان، مصدومی با وضعیت وخیم وجود نداشت و همگی در وضعیت پایدار و هوشیار به مراکز درمانی منتقل شدند.
سرهنگ اصغر زارع رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به وقوع تصادف اتوبوس مسافربری تهران – اصفهان اظهار داشت: این حادثه بامداد دیروز در محور کاشان گزارش شد. وی با بیان اینکه در این حادثه ۱۹ نفر مصدوم شدند، افزود: از این تعداد ۱۶ نفر به صورت سرپایی درمان و 3 نفر نیز بستری شدند.رئیس پلیس راه استان اصفهان عدم توجه به جلو از جانب راننده اتوبوس را علت این حادثه اعلام کرد و گفت: ضروری است رانندگان و بویژه در ناوگان حمل و نقل عمومی نسبت به رعایت قوانین رانندگی توجه داشته باشند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی