صفحات
شماره هشت هزار و دویست و نه - ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و نه - ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۹

اخبار

تغییر برنامه حرکت قطارهای حومه‌ای
راه‌ آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: با توجه به مشکلات پیش آمده برای مردم در قطار‌های حومه‌ای شرکت رجا، شماری از این قطار‌ها برای انجام تعمیرات لازم تا اطلاع بعدی از خدمت‌رسانی خارج شدند. همچنین به منظور رفاه حال مسافران، برای استفاده از قطارهای موجود در ساعات اوج تقاضا و نیز جایگزین کردن برخی قطارها با قطارهای با کیفیت‌تر تدبیر شده است. بنابر این اطلاعیه هموطنان ساکن استان تهران می‌توانند برای اطلاع از برنامه جدید حرکت قطارهای حومه‌ای گرمسار، هشتگرد و پرند به پایگاه اینترنتی قطارهای حومه‌ای مراجعه کنند.
 صدور ۴۲۲ مجوز پرواز فوق‌العاده
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور ۴۲۲ مجوز پرواز فوق‌العاده در مسیر تهران- مشهد و تهران -اهواز خبر داد.
جعفر یازرلو، گفت: پیرو لغو مجوز فعالیت برخی شرکت‌های هواپیمایی در هفته گذشته، سازمان هواپیمایی کشوری به منظور جایگزینی روش‌های جدید و تناسب عرضه و تقاضا و خصوصاً جلوگیری از ایجاد مشکل برای بازگشت آن دسته از مسافرانی که از قبل بلیت برگشت تهیه کرده بودند نسبت به صدور مجوز پرواز فوق‌العاده در برخی مسیرها اقدام کرد. وی افزود: برهمین اساس هماهنگی‌های لازم با سایر شرکت‌های هواپیمایی جهت انجام پروازهای فوق‌العاده به عمل آمد و مجوزهای لازم صادر شد.
یازرلو تصریح کرد: در این راستا برای دوره زمانی ۲۴ تا ۳۰ خرداد در مسیر تهران- مشهد ۲۸۱ و برای مسیر تهران- اهواز ۱۴۱ مجوز پرواز فوق‌العاده صادر شد.
جستجو
آرشیو تاریخی