صفحات
شماره هشت هزار و دویست و پنج - ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و پنج - ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

اخبــــار

سربازان دارای ۴ فرزند معاف می‌شوند
سازمان وظیفه عمومی فراجا ضمن تشریح فرایند معافیت سربازی و کسرخدمت برای سربازان وظیفه دارای سه فرزند و بالاتر اعلام کرد: همه سربازان وظیفه حین خدمت که دارای چهار فرزند و بیشتر هستند، بدون شرط سنی و سربازان وظیفه دارای سه فرزند به شرط داشتن حداقل ۴۰ سال تمام از انجام خدمت دوره ضرورت سربازی معاف می‌شوند. این اطلاعیه می‌افزاید: سازمان وظیفه عمومی فراجا پس از بررسی و تأیید شرایط سربازان ترخیص شده، کارت معافیت را صادر و در صورت عدم احراز شرایط جهت ادامه خدمت فرد را به یگان خدمت معرفی می‌کنند.

بیش از ۶۰ قلم داروی درمان ناباروری تحت پوشش بیمه سلامت
رئیس هیأت مدیره سازمان بیمه سلامت ایران، گفت: بیش از ۶۰ قلم داروی درمان ناباروری تحت پوشش بیمه سلامت است. دکتر رضا سعیدی با بیان اینکه حدود ۴ میلیون زوج نابارور در کشور زندگی می‌کنند که نیازمند خدمات درمان هستند، اظهار کرد: پوششی که بیمه سلامت برای این افراد در نظر گرفته، ۹۰ درصد هزینه‌های درمان ناباروری به صورت تعرفه دولتی و عمومی غیر دولتی در مراکز غیر طرف قرار داد انجام می‌شود. وی تصریح کرد: ۶۳ قلم دارو، ۵۶ نوع از آزمایشات و ۸ نوع از اقدامات مربوط به تصویربرداری برای درمان ناباروری با تعرفه دولتی تحت پوشش بیمه سلامت است.

احتمال آبگرفتگی معابر در ۱۴ استان
سازمان هواشناسی نسبت به رگبار و رعد و برق و آبگرفتگی معابر در۱۴ استان و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در ۱۸ استان هشدار داد. این سازمان با صدور هشدار از فعالیت سامانه بارشی و رشد ابرهای همرفتی به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در نواحی مستعد خیزش گرد و خاک و احتمال تگرگ از ۲۲ تا ۲۵ خرداد خبر داد. این شرایط جوی روز دوشنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات استان‌های مازندران، گلستان، البرز، تهران، سمنان، خراسان شمالی و کرمان و سه‌شنبه در اردبیل، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و ارتفاعات استان‌های گیلان، مازندران، قزوین، زنجان، سمنان، البرز و تهران و ارتفاعات کرمان پیش‌بینی می‌شود.

جستجو
آرشیو تاریخی