صفحات
  • صفحه اول
  • سیاسی
  • جهان
  • اجتماعی
  • ایران اقتصادی
  • تجارت و انرژی
  • اقتصادی
  • بازار سرمایه
  • حوادث
  • زیست بوم
  • ورزشی
  • فرهنگی
  • صفحه آخر
شماره هشت هزار و دویست و دو - ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و دو - ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۴

اخبار ورزش

آبروداری محمدی با برنز تایم تریل آسیا
مهدی محمدی با برنزش، چراغ اول مدال ایران  در پارادوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا را روشن کرد. او در اولین روز مسابقات قهرمانی جاده آسیای تایلند، در کلاس C پارا دوچرخه سواری، روی سکوی سوم تایم تریل رفت، در حالی  که  دوچرخه سواران جاده  ایران در ماده میکس تایم تریل تیمی به مسافت ۳۰ کیلومتر دستشان خالی ماند. مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی جاده آسیا از ۱۷ تا ۲۳ خرداد در تایلند برگزار می‌شود.

 

شهرداری گرگان در فینال 8 آسیا
سالن ورزشی شیخ سعید بن مکتوم دوبی از فردا میزبان هشت تیم برتر بسکتبال باشگاه‌های منطقه غرب است. مسابقاتی که قرار است سه تیم برتر آن جواز جام باشگاه‌های آسیا را به خود اختصاص دهند. هشت تیم برتر مناطق آسیای مرکزی، وابا و منطقه خلیج فارس به دوبی آمده‌اند که در گروه اول تیم‌های الریاضی لبنان، المنامه بحرین، بیروت لبنان و چنای هند قرار دارند که چنای هند انصراف خود را اعلام کرد، اما تیم‌های شهرداری گرگان،BS آستانه قزاقستان، الکویت و الشباب امارات در گروه دوم توپ می‌زنند که براساس برنامه‌ریزی مسابقات در روز اول به میدان می‌روند. بر این اساس فردا شاگردان مهران حاتمی ساعت 21:15 به مصاف الکویت می‌روند.

 

شاهکار پالیزبان در کاپ آسیایی سنگاپور
محمدصالح پالیزبان، ملی‌پوش کامپوند کشورمان با درخشش در مسابقات کاپ آسیایی سنگاپور به فینال رسید. وی که در دور مقدماتی موفق به بهبود رکورد کامپوند ایران شد، در مرحله نیمه‌نهایی با نتیجه 150 بر 146 مقابل کمانداری از هند به پیروزی رسید و ضمن صعود به فینال، مدالش را قطعی کرد. گفتنی است پالیزبان شنبه برای تصاحب مدال طلا به مصاف کماندار مالزیایی می رود.

 

معارفه سرپرست جدید فدراسیون جودو
بعد از حواشی اخیر و کنار گذاشتن آرش میراسماعیلی از ریاست فدراسیون جودو، دیروز مراسم معارفه نصرالله پریچهره سرپرست جدید فدراسیون برگزار شد . این مراسم با حضور آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی، فلاح مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان، میثم تمیمی بازرس فدراسیون جودو و باقری کارشناس وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

 

 

اجرایی شدن طرح بیمه ورزشکاران
صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، با هدف تقبل پوشش همزمان بیمه‌شدگان در بیمه‌های حوادث، عمر، فوت، نقص عضو و تأمین هزینه‌های درمانی ورزشکاران، در راستای وظایف ذاتی خود موفق شد با محقق ساختن وعده سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، خدمت شایسته و بی‌سابقه‌ای را به جامعه ورزش کشور ارائه کند. از این پس، تمامی ورزشکاران و سایر عوامل ورزشی می‌توانند با حداقل حق بیمه پرداختی از خدمات معتبر این بیمه شامل مراجعه مستقیم به بیش از 6 هزار مرکز درمانی در سطح کشور و استفاده از خدمات پزشکی و درمانی و همچنین استفاده از پوشش‌های مختلف بیمه‌ای مشتمل بر بیمه حوادث، فوت، نقص عضو و هزینه‌های پزشکی و جبران هزینه‌ها و حتی بیمه‌های عمر و مستمری بهره‌مند شوند. برای ثبت‌نام و مشاهده کامل خدمات به سایت sportinsurance.ir مراجعه کنید.

 

فکری به فکر آسیا با هوادار
محمود فکری که فصل گذشته هدایت سایپا را در لیگ دسته اول بر عهده داشت با عقد قراردادی به‌عنوان سرمربی جدید هوادار انتخاب شد تا جانشین ساکت الهامی شود که هفته پیش از این تیم جدا شد. سرمربی اسبق استقلال درباره حضورش در هوادار گفت: «هوادار تیم نوپایی در فوتبال ما است و می‌تواند چالش خوب و جدیدی برایم باشد. خیلی خوب است که باشگاهی با برنامه جلو بیاید. مدیریت باشگاه عوض شده ولی در مجموع این باشگاه شکل و شخصیتی دارد که هر سال بهتر شده است. این اتفاق خیلی خوبی است. به کم راضی نیستم و تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا بهترین رتبه را در حد باشگاه به دست بیاورم. امیدوارم حتی در برنامه‌ریزی‌های‌مان به آسیا هم فکر کنیم.»

جستجو
آرشیو تاریخی