حوادث کوتاه

تیراندازی خونین
در جشن عروسی
مرد مسلح در یک مراسم عروسی اقدام به تیراندازی خونین کرد و 3 جوان را هدف گلوله قرار داد. سرهنگ محمدرضا خارکوهی، فرمانده انتظامی راسک (استان سیستان و بلوچستان) گفت: در پی اعلام به پلیس 110 مبنی بر تیراندازی منجر به مجروحیت تعدادی جوان در حاشیه یکی از روستاها، بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند. وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، بعد از مراسم عروسی تعدادی جوان در حاشیه روستا به دلیل اختلافات قبلی با هم درگیر شده‌اند که متأسفانه با تیراندازی یکی از طرفین درگیری، 3 نفر مجروح شدند. فرمانده انتظامی راسک با اشاره به دستگیری عامل تیراندازی و کشف یک قبضه سلاح در این عملیات تصریح کرد: مجروحان این حادثه به صورت سرپایی مداوا و حال آنها نیز مساعد اعلام شده است.

بازداشت
مرد مأمورنما در تهران
سرپرست سرکلانتری ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مأمور قلابی در مشیریه خبر داد. سرهنگ «محمدرضا موسوی» در تشریح این خبر بیان داشت: 13خردادماه در پی مراجعه شهروندی به کلانتری مشیریه، مبنی بر اخاذی توسط فردی با عنوان مأمور، رسیدگی به موضوع و دستگیری متهم در دستور کار عملیات کلانتری 169 این محله قرار گرفت و تحقیقات میدانی آغاز شد. وی با بیان اینکه بلافاصله مشخصات ظاهری متهم اخذ شد و در اختیار گشت انتظامی کلانتری قرار گرفت، افزود: تیم مجربی از مأموران به محل اعلامی مراجعه کرده و متهم را داخل پارک پامچال در حالی که مشغول اخاذی از شهروندی بود، مشاهده کردند و سریعاً وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی متهم دستگیر شد. این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم 33 ساله در تحقیقات اولیه به جرم انتسابی و اخاذی از شهروندان در پوشش مأموران پلیس معترف شد، افزود: تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم و شناسایی مالباختگان ادامه دارد.
 
نجات گروگان 27 ساله
از چنگال آدم‌ربایان
پسر جوان که توسط 3 جوان از داخل خانه‌اش ربوده شده بود، با تلاش پلیس نجات یافت. سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب گفت: در پی گزارش یک فقره گروگانگیری در 12 خردادماه سال جاری در یکی از محلات بخش فورگ این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. وی افزود: در تحقیقات میدانی از شاهدان عینی، مشخص شد 3 فرد ناشناس اقدام به ربودن جوانی 27 ساله از داخل خانه‌اش کرده و به سرعت از محل متواری شده‌اند. فرمانده انتظامی داراب تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، به منظور حفظ جان این جوان، کارآگاهان پلیس آگاهی تلاش گسترده‌ای را برای رهایی او آغاز و در نتیجه تحقیقات تخصصی خود، هویت عاملان این اقدام را شناسایی کردند و مشخص شد متهمان به دلیل اختلافات مالی این جوان را گروگان گرفته‌اند. سرهنگ «نوشاد» با اشاره به اینکه مأموران موفق شدند در کمتر از 48 ساعت 2 نفر از افرادی که در آدم‌ربایی مشارکت داشته‌اند را دستگیر کنند، افزود: گروگانگیران که عرصه را بر خود تنگ می‌دیدند، مجبور شدند گروگان را در شهرستان «کهنوج» از توابع استان کرمان رها و از محل متواری شوند. سرهنگ «نوشاد» با بیان اینکه متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، تصریح کرد: با سرنخ‌های به دست آمده، تلاش برای  دستگیری عامل اصلی این گروگانگیری ادامه دارد.

ریزش مرگبار دیوار
روی 2 دختربچه
ریزش دیوار روی 2 دختربچه در خراسان رضوی باعث مرگ تلخ یکی از آنها شد. بخشدار بخش بالا ولایت شهرستان باخرز خراسان رضوی گفت: ریزش دیوار ناایمن در روستای «آبینه» بخش بالا ولایت منجر به مرگ یک دختر بچه 8 ساله و مصدومیت یک کودک ۶ ساله شد. دیوار آجری در روستای آبینه که به دلیل پی‌کنی نامناسب و ناایمن حالت ناایستا داشت، ظهر روز دوشنبه ریزش کرد که بدین دلیل ۲ کودک اهل این روستا مصدوم می‌شوند. وی گفت: اهالی روستا ۲ دختر بچه را از زیر آوار بیرون آورده و با آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی منتقل می‌شوند. بخشدار بالا ولایت ادامه داد: کودک 8 ساله به دلیل آسیب‌های وارده از ناحیه ریه‌ها و قفسه سینه در بیمارستان سجادیه تربت جام تحت عمل جراحی قرار گرفت که متأسفانه بامداد دیروز سه‌شنبه و بعد از اتمام عمل به دلیل شدت جراحات جان باخت. پورمحمد اضافه کرد: کودک مصدوم دیگر این حادثه وضعیت جسمانی مناسبی داشته و تحت درمان قرار دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی