صفحات
شماره هشت هزار و صد و نود و پنج - ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و نود و پنج - ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۲

از رسانه ‌ها چه‌خبر؟

خبرگزاری صداوسیما

مقابله با بالستیک «خیبر»
تقریباً محال است

سردار سیدمهدی فرحی، جانشین وزیر دفاع تصریح کرد: موشک خرمشهر ۴ در مقایسه با نسل‌های قبل موشک‌های بالستیک ایرانی دقت بیشتری دارد و ماندگاری سوخت مایع داخل آن ۳ سال است. او گفت: سرعت سر جنگی چهار متری یک و نیم تنی این موشک آنقدر زیاد است که پدافند دشمن حتی اگر آن را تشخیص دهد، مقابله با آن تقریباً محال است.

 

پایگاه اطلاع‌رسانی دولت

عدم مغایرت مصوبه نرخ تسعیر ارز
با قوانین مصوب مجلس

علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیأت دولت گفت: اجرای قانون و رفتار قانونمند از افتخارات این دولت است و مصوبه دولت در خصوص نرخ تسعیر ارز جهت محاسبه خوراک و محصولات شرکت‌های پالایش نفت و پتروشیمی هم در چهارچوب قانون تنظیم شده و مغایرتی با قوانین مصوب مجلس ندارد. وی گفت: دلالان نباید برای بازار ارز نرخ‌سازی کنند و این نرخ مبنای محاسبه رسمی قرار گیرد.

 

پانا

ابراز امیدواری به رأی‌آوری وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

سیدمحمد حسینی، معاون رئیس‌جمهور گفت: وزارت آموزش و پرورش از اهمیت و حساسیت زیادی برخوردار است و وزیر با پشتوانه رأی اعتماد بالای نمایندگان می‌تواند اقدامات تحولی در این وزارتخانه را آغاز کند. وی ابراز امیدواری کرد روز سه‌شنبه در صحن مجلس وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش واجد رأی اعتماد نمایندگان شود.

 

ایرنا

فریب تبلیغات غرب در مناسبات ایران و روسیه را نخورید

کاظم جلالی، سفیر ایران در مسکو با بیان اینکه نباید فریب تبلیغات غرب در مناسبات ایران و روسیه را خورد، گفت: اگر مناسبات با مسکو بد است، چرا غرب قبل از بحران اوکراین سهم ۵۸ درصدی از مراودات تجاری روسیه را داشت.

جستجو
آرشیو تاریخی