صفحات
شماره هشت هزار و صد و نود و چهار - ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و نود و چهار - ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۶

اخبار

عمران خان
ممنوع الخروج شد
دولت پاکستان در ادامه رسیدگی به پرونده اغتشاشات اخیر در این کشور، عمران‌خان، نخست‌وزیر سابق پاکستان و ۶۰۰ نفر دیگر از هم حزبی‌های وی را ممنوع الخروج کرد. به گزارش رسانه‌های پاکستانی، تصمیم دولت این کشور برای ممنوع الخروج کردن رهبران اپوزیسیون درحالی است که عمران‌خان به عنوان رئیس حزب «تحریک انصاف»، مدعی حکومت نظامی اعلام نشده در کشور شده و دادخواست خود را در این خصوص به دیوان عالی پاکستان ارجاع داده است.

 

ترامپ عاشق عربستان است
رئیس جمهوری سابق امریکا ضمن حضور در جام قهرمانی آرامکو در ایالت فلوریدا، گفت عاشق عربستان است. به گزارش رأی الیوم، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا در سری مسابقات قهرمانی آرامکو شرکت و با اعضای فدراسیون باشگاه‌های عربستان در فلوریدا دیدار کرد. او در خلال این دیدار گفت: من عربستان را دوست دارم و رهبری آن از دوستان من است، آنها ملت بزرگی هستند.

 

سبزها از قلیچدار اوغلو حمایت کردند
 حزب چپ سبز وابسته به کردهای ترکیه حمایت خود را از نامزد اپوزیسیون ترکیه در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری این کشور اعلام کرد. این حزب در توئیتی رسماً اعلام کرد: تصمیم گرفتیم که هیچ تحریمی وجود نداشته باشد، ما به پای صندوق‌های رأی خواهیم رفت و به تغییر رأی خواهیم داد و به حمایت از کمال قلیچداراوغلو در این انتخابات ادامه خواهیم داد. حزب «چپ سبز» در انتخابات پارلمانی ترکیه که حدود ۱۰ روز پیش برگزار شد، ۶۲ کرسی به دست آورد.

جستجو
آرشیو تاریخی