صفحات
شماره هشت هزار و صد و نود و چهار - ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و نود و چهار - ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۶

با افزایش تنش در کرانه باختری

آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیستی به صدا درآمد

در پی درگیری‌ها در الخلیل و به شهادت رسیدن یک جوان فلسطینی، منابع صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در یک شهرک صهیونیست‌نشین در نزدیکی این منطقه خبر دادند.
به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطین، بامداد دیروز یک جوان فلسطینی در شهرک صهیونیست‌نشین «تانا عومریم» در جنوب الخلیل که در جنوب کرانه باختری واقع شده، هدف شلیک یک شهرک‌نشین مسلح قرار گرفت و شهید شد. کانال صهیونیستی کان مدعی شد که این جوان فلسطینی وارد این منطقه شهرک‌نشین شده بود و قصد داشت یکی از اشغالگران شهرک‌نشین را در نزدیکی در ورودی یک «کنیسه» با سلاح سرد هدف قرار دهد اما یک شهرک‌نشین دیگر به سمت وی شلیک و این جوان را زخمی کرد.
در پی شهادت این جوان فلسطینی خبرگزاری سما گزارش داد، منابع صهیونیستی اعلام کردند، صدای آژیر خطر در شهرک صهیونیست‌نشین «تانا عومریم» در جنوب شهر الخلیل در کرانه باختری به صدا درآمد و مقامات صهیونیست از بیم عملیات انتقام‌جویانه فلسطینیان، از اشغالگران شهرک‌نشین خواستند تا اطلاع ثانوی در خانه بمانند و درها و پنجره‌های منازل را ببندند. رژیم صهیونیستی همچنین آمد و شد وسائل نقلیه در این منطقه را ممنوع کرد.
این منابع صهیونیست گفتند که ارتش رژیم صهیونیستی درحال جست‌وجو برای یافتن فلسطینی‌های دیگری است که ممکن است وارد این شهرک صهیونیست‌نشین شده باشند.
آنها به همین منظور با یورش به خانه‌های فلسطینی در نابلس، جنین، قدس و طولکرم با فلسطینیان ساکن این شهرها درگیر شدند و ویرانه‌های زیادی را بر جای گذاشتند که باعث تشدید تنش‌ها در این مناطق شد. بنا بر گزارش‌ها، نیروهای مقاومت فلسطین با پرتاب بطری‌های آتش‌زا و بمب‌های دست‌ساز به مقابله با نظامیان ارتش رژیم اشغالگر قدس برخاستند. در جریان این درگیری‌ها، شماری از فلسطینیان زخمی و شماری دیگر هم بازداشت شدند.
جستجو
آرشیو تاریخی