صفحات
شماره هشت هزار و صد و نود و چهار - ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و نود و چهار - ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

حوادث کوتاه

قتل عمو
به خاطر کتک زدن در کودکی
جوان 29 ساله به خاطر یک کینه قدیمی عمویش را در زمین کشاورزی به قتل رساند.
سرهنگ کرامت کریمی رئیس پلیس گراش گفت: در آخرین روز از اردیبهشت ماه سال‌ جاری پس از گزارش به پلیس 110 مبنی بر یک مورد درگیری مرگبار در زمین‌های کشاورزی در یکی از محلات گراش، بلافاصله تیمی از کارآگاهان به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد، جوانی 29 ساله به‌دلیل اختلافات شخصی با عموی 50 ساله خود که در زمین‌های کشاورزی بوده، درگیر و با استفاده از ضربات چاقو وی را به قتل رسانده است.
فرمانده انتظامی گراش تصریح کرد: با سرعت عمل و تلاش مأموران انتظامی گراش، قاتل که از صحنه قتل متواری شده بود در کمتر از 48 ساعت شناسایی شد و پس از احضار به قتل عموی خود اعتراف کرد.
سرهنگ کریمی با بیان اینکه قاتل در بازجویی اولیه اقرار کرد که به‌دلیل اینکه عمویم در کودکی من را مورد ضرب و شتم قرار داده بود از وی کینه چندین ساله داشتم و در روز حادثه با ضربات چاقو او را به قتل رساندم، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.
 
مرگ هولناک با بلعیدن
51 بسته هروئین
مرد کرمانشاهی به خاطر بلعیدن هروئین در بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.
سرهنگ علیرضا دلیری رئیس پلیس کرمانشاه گفت: پس از اعلام مرکز 110 مبنی بر حضور فرد مشکوکی در بیمارستان که احتمالاً مواد مخدر بلعیده است، مأموران کلانتری 23 تعاون به این مرکز درمانی اعزام شدند.
وی افزود: در بررسی‌ها و پیگیری‌های انجام شده توسط مأموران مشخص شد شخصی که برابر اعلام بستگانش، حدود چند روزی از ناحیه معده و روده دچار ناراحتی و درد شده، جهت مداوا به بیمارستان منتقل گردیده است.
سرهنگ دلیری تصریح کرد: پس از اقدامات پزشکی و جراحی 51 بسته هروئین به وزن 570 گرم از معده این مرد خارج شد.
رئیس پلیس کرمانشاه با بیان اینکه فردی که بسته‌های هروئین را بلعیده بود جان خود را از دست داد، یادآور شد: در این راستا پرونده‌ای تشکیل شد و موضوع در دست بررسی قرار دارد.
 
4 ساعت عملیات نفسگیر برای دستگیری مجرم همه فن حریف
فرد شروری که سوابق متعددی از جرایم خشن، خرید و فروش اسلحه و مهمات، مواد مخدر، قتل عمد، درگیری و ایجاد رعب و وحشت در منظر عمومی و... در پرونده خود داشت، در عملیات 4 ساعته پلیس زاهدان دستگیر شد.
سردار «دوستعلی جلیلیان» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر حضور و سلب آسایش عمومی فردی شرور در یکی از مناطق مسکونی شهرستان زاهدان، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: مأموران با انجام کار اطلاعاتی و اقدامات محسوس و نامحسوس مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک عملیات 4 ساعته شرور 35 ساله را دستگیر کردند.
 
نجات اعضای
یک خانواده با فداکاری پلیس در شعله‌های آتش
مأموران پلیس خوی اعضای یک خانواده گرفتار در شعله‌های آتش را از مرگ سوزناک نجات دادند.
سرهنگ سید جلیل موسوی فرمانده انتظامی خوی روز پنجشنبه در مراسم تقدیر از این مأموران وظیفه‌شناس گفت: مأموران انتظامی خوی حین گشتزنی در یکی از محلات این شهر، متوجه آتش‌سوزی یک خانه شده و سریعاً وارد عمل شدند.
وی با اشاره به اینکه به محض حضور عوامل گشت در محل، با اقدام سریع و بموقع همکارانم 3 نفر از اعضای خانواده که در بین شعله‌های آتش محاصره شده بودند به آرامش دعوت شدند، افزود: در اقدامی جهادی، انساندوستانه و در کوتاهترین زمان ممکن؛ مأموران وارد عمل شده و ضمن بیرون آوردن آنها، نسبت به مهار آتش اقدام کردند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی