در همایش سراسری مدیران در مشهد مقدس

برنامه‌های عملیاتی سال 1402 بیمه دی تبیین شد

همایش سراسری مدیران شرکت بیمه دی با محوریت تبیین برنامه‌های عملیاتی سال جدید، با حضور مدیران ستادی و شعب سراسر کشور ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه در مشهد مقدس برگزار شد.
در این همایش دو روزه که با محوریت تبیین برنامه عملیاتی سال جدید بیمه دی برگزار شده بود، معاونین و مدیران ستادی در حوزه‌های مختلف، طی چهار پنل تخصصی به تشریح کلیات برنامه‌های عملیاتی این شرکت در سال‌جاری پرداختند. راهکارهای عملیاتی افزایش سهم بازار با تمرکز بر سودآوری پایدار، تحول دیجیتال و هوشمندسازی فرایندهای بیمه‌گری و نظارتی، ارتقای کمی و کیفی خدمات با تأکید بر بهبود تجربه مشتریان، توسعه کمی و کیفی و بهبود شبکه فروش، افزایش کارآیی و ارتقای بهره‌وری، توسعه فرهنگ بیمه، تقویت و ارتقای جایگاه برند «بیمه دی» از مهم‌ترین سرفصل‌های این پنل‌ها بود. همچنین جلسات پرسش و پاسخ مدیران شعب از مدیران ستادی نیز در ادامه این پنل‌های تخصصی برگزار شد. در حاشیه‌ این همایش، مؤسسین و مدیران عامل سابق بیمه دی، طی میز گردی به بیان تجارب و ارائه‌‌ رهنمودها و راهکارهایی برای پیشرفت‌های آتی پرداختند.

جایگاه برتر «بیمه دی» در صنعت بیمه
در نخستین روز از همایش سراسری ستاد و شعب بیمه دی که روز چهارشنبه -۲۷ اردیبهشت‌ماه- برگزار شد، دکتر محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیمه دی را در آستانه‌ تحولاتی بزرگ توصیف کرد.
او با بیان اینکه «بیمه دی» در بخش توانگری، جزو رتبه‌های برتر کشور است، گفت: این موضوع، یک فرصت و مزیت برای مجموعه بیمه دی به شمار می‌رود. وی همچنین با بیان اینکه خروجی برنامه هفتم توسعه باید منجر به ارتقای صنعت بیمه در کشور شود، افزود: شاخص‌ها و سیاست‌های «بیمه دی» نشان از قرار گرفتن این مجموعه در آستانه‌ تحولاتی مطلوب دارد.
دکتر پورابراهیمی اظهار داشت: امیدوارم بیمه دی با همین نگاه که متأثر از رویکرد کارآمد مهندس موهبتی در جایگاه مدیریت این مجموعه است، اتفاقات خوبی را برای بیمه دی و صنعت بیمه‌ کشور رقم بزند زیرا با داشتن صنعت بیمه مقتدر می‌توان کارهای بزرگی را در کشور به انجام رساند.
 
رویکرد توسعه محوری اخیر بیمه دی موجب رشد همه جانبه‌ این شرکت خواهد شد
دکتر قاضی‌زاده هاشمی، رئیس کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در اختتامیه این همایش – 28 اردیبهشت ماه- گفت: رویکرد توسعه محوری اخیر بیمه دی موجب رشد همه جانبه‌ این شرکت خواهد شد.
معاون رئیس جمهور ضمن دیدار با مدیران این شرکت، مأموریت نخست بیمه دی را، رضایتمندی خانواده‌ معظم شهدا و ایثارگران عنوان کرد و خدمت‌رسانی به این جامعه‌ معزز را موجب نعمت و عزت دانست.
وی با اشاره به پیشینه‌ تشکیل بیمه دی خاطرنشان کرد؛ غالباً بیمه‌ها در ذیل بانک‌ها تشکیل می‌شوند، اما بیمه دی در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به جامعه ایثارگری، به طور مستقل و پیش از شکل‌گیری بانک تأسیس شد که این نشان از اهتمام ویژه نسبت به خدمت‌رسانی به این جامعه هدف داشته و دارد.
او با ابراز خشنودی از حضور در جمع خانواده‌ کارکنان بیمه دی، به رویکرد توسعه محور بیمه دی اشاره کرد و با توجه به حاکم شدن چنین نگاه جدیدی در این شرکت اظهار امیدواری کرد مجموعه‌ بیمه دی شاهد رشدی همه جانبه باشد. او اظهار داشت: امروز ساختار جامعه‌ هدف ما نیز تغییر کرده و بنیاد شهید و سازمان‌های وابسته به آن را نمی‌توان به سیاق گذشته مدیریت کرد از این رو، برای نیازهای جدید، باید برنامه‌ داشت و بازطراحی‌های لازم صورت پذیرد.
قاضی‌زاده هاشمی با توجه به سهم بالای بیمه دی در قراردادهای بیمه تکمیلی درمان، توان و تخصص بیمه دی در این موضوع را، یک مزیت مهم برای شرکت دانست و افزود: بیمه دی با تکیه بر چنین ویژگی می‌تواند برای کسب اعتبار بیشتر با سایر شرکت‌های بیمه‌ای وارد رقابت جدی شود.
 
تحقق برنامه‌ها با داشتن برنامه و نقشه راه
مهندس طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه دی نیز با اشاره به نقش سرمایه‌ انسانی در تولید ثروت و همچنین سهم بیمه دی از بازار صنعت بیمه بیان داشت: با وجود سرمایه انسانی ماهر، متعهد و متخصصی که در شرکت بیمه دی گرد هم آمده‌اند، باید این سهم بهبود و افزایش یابد.
او انگیزه و داشتن برنامه را از جمله اهم اقدامات برای رسیدن به اهداف و تحقق آنها برشمرد و برگزاری چنین همایش‌هایی را در راستای تبیین برنامه‌ها ضروری و مؤثر توصیف کرد.
مدیرعامل بیمه دی با بیان اینکه ذائقه‌ مشتریان صنعت بیمه در حال تغییر است، بر تنوع و تقویت کیفیت محصولات بیمه دی تأکید کرد و گفت: در راستای مشتری‌مداری باید در پی ارتقای خدمات خود باشیم.
او پرتفوی باکیفیت را اولویت سال‌جاری بیمه دی عنوان کرد و گفت: باید خود را در معرض پایش و ارزیابی مستمر قرار دهیم تا ضمن رفع اشکالات و بهبود فرایندها، ریسک را کاهش و خدمت‌رسانی به مشتریان را ارتقا دهیم.
او تصریح کرد: می‌بایست در سال جدید، صدور بیمه نامه آنلاین در همه رشته‌ها از طریق اپلیکیشن محقق شود و در بخش رسیدگی، ارزیابی آفلاین در دسترس باشد. ما هیچ راهی برای ورود بازیگرهای جدید به پرتفوی بیمه دی نداریم جز با افزایش خرده فروشی، بنابراین ارتقای جایگاه شعب و افزایش اختیارات شعب از ابلاغ‌های جدید خواهد بود تا پاسخگویی شعب بیشتر شود.
یادآور می‌شود در اختتامیه این همایش از مدیران عامل سابق «بیمه دی» علی فتحعلی، سید مجید بختیاری و محمدرضا کشاورز با اهدای لوح توسط معاون رئیس جمهور قدردانی به عمل آمد و از غلامحسین رهباردار، جانباز 70 درصد به نمایندگی از خانواده بزرگ شهدا، جانبازان و ایثارگران تقدیر شد.
همچنین شعب برتر بیمه دی نیز، لوح تقدیر خود را از دست معاون رئیس جمهور و رئیس کل بنیاد شهید و امور ایثارگران دریافت کردند. میلاد گودرز دشتی مدیر شعبه استان فارس، رتبه اول، محسن جعفری مدیر شعبه استان مرکزی رتبه دوم، مرتضی حسنی مدیر شعبه استان خراسان جنوبی رتبه سوم، فرزاد رستمی مدیر شعبه استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه چهارم و ابراهیمی بسطامی مدیر شعبه استان آذربایجان غربی رتبه پنجم را در میان شعب برتر بیمه دی در کشور کسب کردند.

 

صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و صد و نود و یک
 - شماره هشت هزار و صد و نود و یک - ۰۲ خرداد ۱۴۰۲