فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

انتقام خون شهدای سراوان را می‌گیریم

تشییع باشکوه شهدای سراوان تشییع پیکر مطهر پنج شهید مرزبانی سراوان از محل ستاد مرزبانی سیستان و بلوچستان تا فرودگاه زاهدان

پیکر مطهر پنج شهید مرزبانی روز گذشته با حضور جانشین فرمانده کل انتظامی، فرمانده مرزبانی، استاندار سیستان و بلوچستان و علمای شیعه و سنی بر دستان مردم شهید‌پرور زاهدان تشییع شد. شامگاه سی اردیبهشت ماه اشرار و معاندان با استفاده از خاک پاکستان و نقض حریم مرزی جمهوری اسلامی ایران طی یک حرکت تروریستی و ناجوانمردانه اقدام به حمله به برجک مرزبانی «مزه سر» هنگ مرزی سراوان کردند که با مقاومت جانانه نیروهای دلاور مرزبانی مواجه شده و تروریست ها به عمق خاک پاکستان متواری گشتند. به گزارش ایرنا، در این درگیری پنج نفر از غیورمردان مرزبانی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند و ۲ نفر دیگر مجروح شدند. استوار دوم «غنی باتدبیر»،استوار دوم «حسن بادامکی»، سرباز وظیفه «محمد جمالزاده»، سرباز وظیفه «یونس سیفی‌نژاد» و سرباز وظیفه «ناصر حمیدی‌دژ» در این حمله تروریستی به شهادت رسیدند.
همچنین استوار یکم کیخواه جوان و استوار دوم رضا برجی نیز  مجروح شدند.

انتقام خون مرزبانان غیور را می‌گیریم
 سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه در پیامی شهادت مرزبانان غیور فراجا در جنوب‌شرق کشور را به سرتیپ رادان فرمانده نیروی انتظامی کشور تسلیت گفت.
سلامی در بخشی از این پیام تصریح کرد: گروهک‌های تروریستی اجاره‌ای و دشمنان ملت عظیم‌الشأن ایران بدانند مدافعان مرزهای میهن عزیز در فرماندهی انتظامی کشور و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از مرزهای عزت، افتخار، اقتدار و سربلندی این سرزمین که همواره مورد حسد و طمع دشمنان است، ضمن تحکیم امنیت پایدار مردمی، انتقام خون‌های پاک شهدای مظلوم حادثه اخیر را از آمران و عاملان جنایت خواهند گرفت.

جستجو
آرشیو تاریخی