صفحات
شماره هشت هزار و صد و نود - ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و نود - ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۲۱

خبر و مصاحبه

دعوت ۱۴ وزنه‌بردار به اردو
کوروش باقری، سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری دختران 14 ورزشکار را به اردوی تیم ملی دعوت کرد. بنا به اعلام کوروش باقری این نفرات برای شرکت در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا (هند)، مسابقات بزرگسالان جهان (عربستان) و بازی‌های آسیایی (چین) از 6 خرداد به اردو می‌آیند. آنیتا فیضی، سیده زهرا حسینی، غزل حسینی، سیده غزاله حسینی، هانیه شریفی سده، عسل کدخدائی، لعیا کریمی، فاطمه کشاورز، ریحانه کریمی، کیژان مقصودی، سیده الهام حسینی، الهه رزاقی، زینب شیخ حسن ارباب و پریسا نورعلی اردونشینان هستند.

 

خداحافظی باشکوه
فیرمینیو و میلنر در آنفیلد
 روبرتو فیرمینیو و جیمز میلنر در پایان بازی با استون ویلا در آنفیلد، با قرمزها وداع کردند.
درحالی که آخرین بازی فصل لیورپول در آنفیلد مقابل استون ویلا برگزار شد، با دستور کادرفنی فیرمینیو و میلنر به عنوان دو بازیکن تعویضی وارد زمین شدند تا فرصت خداحافظی با هواداران را داشته باشند. جالب اینجاست که روبرتو در دقایق پایانی گل تساوی تیمش را به ثمر رساند تا بازی لیورپول و استون‌ویلا با نتیجه 1-1 به پایان برسد. به این ترتیب آخرین بازی فیرمینو برای لیورپول در آنفیلد با گلزنی او به پایان رسید.

 

صالحی هم تأیید صلاحیت شد
یک کاندیدای دیگر هم برای انتخابات فدراسیون بوکس تأیید صلاحیت شد؛ این بار نوبت به سیامک صالحی نایب رئیس قبلی فدراسیون بوکس رسید.
قبل از این هم صلاحیت محمدستارپور، ناصر طالبی و روح الله حسینی تأیید شده بود. 9 کاندیدا  برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس، ثبت نام کرده بودند که تا امروز گفته می‌شود صلاحیت مدیریتی 4 کاندیدا تأیید شده است.

 

رضایی جایگزین بزرگی در باکو
بعد از حواشی اخیر و مثبت شدن تست دوپینگ دانیال بزرگی، متین رضایی در وزن منفی 68 کیلوگرم راهی باکو خواهد شد.
در روزهای قبل، تیم ملی تکواندو با مثبت شدن تست دوپینگ دو نفر از ملی پوشانش در آستانه اعزام به مسابقات جهانی، دچار معضل شد.
حالا با صلاحدید بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی، متین رضایی جایگزین دانیال بزرگی برای حضور در شیاپ چانگ مسابقات جهانی باکو خواهد شد.

 

جنگ مدعیان برای قهرمانی هندبال
دو تیم مدعی فولاد سپاهان اصفهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون امروز برای قهرمانی لیگ برتر هندبال می جنگند. تیم‌های اول و دوم جدول رده بندی که نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا هستند از ساعت 16 امروز و چهارشنبه در سالن فدراسیون به مصاف هم می‌روند. این در حالی است که وسلین سرمربی تیم ملی روی نیمکت سپاهان می‌نشیند و مسعود ظهرابی مربی تیم جوانان هم تیم شهید شاملی را کوچ می کند.  تقابل ملی پوشان دو تیم جذابیت و هیجان بازی را بالا می برد.

 

یک طلا و  یک برنز فرنگی در روسیه
 تیم منتخب کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال ایران در رقابت های بین‌المللی کوتوزوف روسیه با کسب یک مدال طلا و یک مدال برنز به کار خود پایان داد.
این مسابقات درحالی به پایان رسید که امیرحسین حاجی پور الیاسی در وزن ۷۲ کیلوگرم به مدال طلا و کیانوش شمشیری در وزن ۵۵ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.
 همچنین ابوالفضل شهرکی نیا، علی اکبر عبدی وابوالفضل سید مهدوی پنجم شدند.

جستجو
آرشیو تاریخی