صفحات
شماره هشت هزار و صد و نود - ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و نود - ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

گام بلند پتروشیمی امیرکبیر در تأمین خوراک پایدار

شرکت پتروشیمی امیرکبیر در آخرین روز نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی چهار تفاهمنامه همکاری امضا کرد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی امیرکبیر، مهم‌ترین تفاهمنامه تاریخ پتروشیمی امیرکبیر با شرکت مناطق نفت خیز جنوب در راستای تأمین خوراک پایدار امضا شد.
مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر در حاشیه این نشست و در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها در خصوص جزئیات امضای تفاهمنامه با مناطق نفت خیز جنوب گفت: پتروشیمی امیرکبیر به‌عنوان تولیدکننده متنوع‌ترین محصولات پلی اتیلنی در کشور با حضور مستمر در بازارهای داخلی و خارجی و همچنین ارائه خدمات و کیفیت مطلوب به جایگاه ویژه‌ای در بازارهای هدف خود دست پیدا کرده است.
سعید صادقی افزود: در کنار تمام موفقیت‌های به‌دست آمده یکی از دغدغه‌های جدی این مجتمع تولیدی دستیابی به منابع پایدار خوراک اقتصادی است که این مهم در سرفصل و اولویت‌های مدیریت ارشد سازمان قرار گرفته است.
وی ادامه داد: در همین راستا با رایزنی‌های صورت گرفته با مدیریت مناطق نفت خیز جنوب در حوزه بالادستی، امروز با حضور و همت مدیران دو مجموعه تفاهمنامه‌ای به منظور تأمین خوراک پایدار امضا شد و امید داریم با اجرایی شدن این تفاهمنامه برای شرکت پتروشیمی امیرکبیر دسترسی به منابع پایدار خوراک فراهم شود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی