صفحات
شماره هشت هزار و صد و هشتاد و هشت - ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و هشتاد و هشت - ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۱۸

حوادث کوتاه

حمله آدم‌ربایان
به مرد تهرانی
مقابل یک هتل
مدتی قبل مرد جوانی در مناطق شمال شهر تهران با خودروی شاسی‌بلند از خانه خود خارج شد و هنگامی که مقابل یک هتل در شمال تهران توقف کرد، ناگهان یک موتورسیکلت با 3 سرنشین به او حمله کرده و اقدام به ربودن وی کردند اما ازدحام جمعیت، آدم‌ربایان را در رسیدن به هدفشان ناکام گذاشت. با این حال رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و آدم‌ربایان شناسایی و دستگیر شدند. متهمان در اقاریر اولیه گفتند که به قصد سرقت پول و همچنین اخاذی از خانواده مرد جوان و دریافت پول اقدام به ربودن مرد جوان کرده بودند. پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرای ناحیه ۲۷ تهران یا همان دادسرای امور جنایی معرفی شد و تحقیقات در رابطه با دستگیری دیگر متهمان پرونده ادامه دارد.
 
درگیری مسلحانه
در یک روستا بعد
از اجرای حکم قصاص
روز چهارشنبه 27 اردیبهشت امسال درگیری مسلحانه‌ای در روستای جعفرآباد شهرستان دلفان منجر به تیراندازی از سوی افرادی با هویت معلوم شد و رسیدگی به موضوع در دستور کار انتظامی و قضایی قرار گرفت. در بررسی‌های ابتدایی مشخص شد این افراد بعد از اجرای حکم قصاص نفس اقدام به درگیری و تیراندازی کرده‌اند.
با اشراف اطلاعاتی و هماهنگی دستگاه قضایی ٣ عامل درگیری شناسایی و در عملیاتی در کوه‌های صعب‌العبور منطقه دستگیر شدند و رسیدگی به اتهامات آنها در روال کار قضایی قرار دارد.
 
مرگ دانشجوی
دختر در خوابگاه دانشجویی کرمانشاه
گل‌محمدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه با اشاره به مرگ یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه که اهل سرپل ذهاب است، گفت: روز گذشته حدود ساعت ۱۶ گزارشی مبنی بر فوت یکی از دانشجویان دختر در محل خوابگاه دخترانه این دانشگاه اعلام شد. فرد متوفی ۲۱ساله و دانشجوی رشته پرستاری بوده است که متأسفانه در محل خوابگاه فوت می‌کند. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه با بیان اینکه احتمال مسمومیت دارویی و سکته قلبی وجود دارد، ادامه داد: جسد فرد متوفی به سرعت برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد که کالبدشکافی صورت گرفته اما هنوز گزارش رسمی از سوی پزشکی قانونی ارائه نشده است. گل‌محمدی بیان کرد: حضور و غیاب‌ها در خوابگاه‌ها از طریق گیت، اثر انگشت و نیز مراجعه حضوری مسئولان بلوک به اتاق‌ها صورت می‌پذیرد و دانشجوی متوفی از چند روز قبل در خوابگاه حضور داشته و هر شب اعلام حضور کرده است.
جستجو
آرشیو تاریخی