صفحات
شماره هشت هزار و صد و هشتاد و پنج - ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و هشتاد و پنج - ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۳

دیگه‌چه‌خبر؟

تلاش ناکام منافقین برای حمله به مدارس با خمپاره
 خبر اول اینکه،گروهک تروریستی منافقین در ادامه پروژه براندازان برای بحران‌سازی در مدارس دست به کار پرتاب خمپاره شد. به گزارش تسنیم، اخیراً عناصر گروهک تروریستی منافقین اقدام به پرتاب خمپاره‌های دست‌ساز خود به سوی یک مدرسه در اهواز کردند که به دلیل عدم دقت این نوع خمپاره‌ها به مدرسه اصابت نکرده و به یک منزل مسکونی در مجاورت مدرسه اصابت کرده است.
پروژه بحران‌سازی در مدارس کشور و ناامن نمایی آنها از اواسط اسفند ماه سال گذشته با ماجرای انتشار گازهای مسموم‌کننده در مدارس آغاز شد. ماجرایی که به‌دلیل ناتوانی معاندان در برابر نیروهای حافظ امنیت کشور بیشتر بر محور شایعه‌سازی و دروغ‌پردازی پیش ‌رفت و با اقدام بموقع نهادهای اطلاعاتی و امنیتی ابتدا متوقف و سپس افشا شد. سرانجامی که خیلی زود برای گروهک تروریستی منافقین و تلاش‌های مذبوحانه‌شان در روزهای پایانی سال تحصیلی و فعالیت مدارس رقم می‌خورد.

شهادت مأمور انتظامی
در درگیری با اشرار مسلح
 دست آخر اینکه، فرمانده انتظامی خاش از درگیری مسلحانه پلیس با اشرار مسلح کوردل در این شهرستان خبر داد و گفت: یکی از مأموران انتظامی در این درگیری به شهادت رسید. سرهنگ حبیب رازدار  در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: عصر روز یکشنبه در پی درگیری مسلحانه مأموران پلیس شهرستان خاش با اشرار مسلح، سروان یاسر عبدلی جانشین پلیس اطلاعات خاش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
وی بیان کرد: اشرار کوردل تحت تعقیب پلیس هستند.
 فرمانده انتظامی خاش گفت: جزئیات تکمیلی خبر متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد .

جستجو
آرشیو تاریخی