صفحات
شماره هشت هزار و صد و هشتاد و پنج - ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و هشتاد و پنج - ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۲

اخبــار

فارس

پیام سردار قاآنی
به گروه‌های مقاومت

سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به گروه‌های مقاومت در پایان جنگ پنج روزه، با بیان اینکه مردم و مجاهدان غزه با وجود محاصره، ابزارهایی برای عزت، دفاع و جهاد، خلق می‌کنند، خطاب به رزمندگان مقاومت گفت: ای فرماندهان اتاق عملیات مشترک، حماسه جدیدی در تاریخ نبرد رقم زدید و مجدداً ثابت کردید که می‌توانید هیمنه دشمن را در هم شکنید و آن را شکست دهید.

 

مهر

بیش از ۴۰ نماینده کاندیدای انتخابات هیأت رئیسه مجلس

سلمان اسحاقی عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس درباره انتخابات هیأت رئیسه مجلس  که قرار است اوایل خرداد ماه برگزار شود، گفت: بیش از ۴۰ نفر از نمایندگان برای تصدی کرسی‌های هیأت رئیسه مجلس رایزنی‌های خود را آغاز کرده اند. به گفته وی تقاضا برای سمت دبیری و کارپردازی هیأت رئیسه مجلس بیشتر از دیگر سمت‌ها است.

 

تسنیم

بازگشایی قریب‌الوقوع
سفارتخانه‌های ایران و مصر

یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از افتتاح سفارتخانه‌های ایران و مصر در قاهره و تهران خبر داد. فداحسین مالکی گفت: بعد از این اقدام نیز دیداری بین رئیس‌جمهور و السیسی رئیس‌جمهور مصر تدارک دیده خواهد شد. کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی نیز  گفت: وزارت امور خارجه آماده است با کشورهای مختلف گفت‌وگو کند تا روابط منطقه‌ای بهتر شود. اگر شرایط ایران در این گفت‌وگوها پذیرفته شود و هرچه روابط ایران با کشورهای منطقه بیشتر بهبود پیدا کند، به نفع همه است.

جستجو
آرشیو تاریخی