صفحات
شماره هشت هزار و صد و هشتاد و چهار - ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و هشتاد و چهار - ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۲۴

گزارش و خبر

تاج: به حرف کسی یک تیم حذف نمی‌شود
میزبان نبودن آزادی صحت ندارد
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال درخصوص مسائل مطرح‌شده نسبت به حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، گفت: «من دیده‌ام گفته‌اند ممکن است باشگاهی حذف شود اما به هیچ وجه این گونه نیست. اگر قرار باشد باشگاهی حذف شود، کمیته صدور مجوز حرفه‌ای و AFC دلایلش را به‌طور واضح می‌گویند. البته نه اینکه نگرانی وجود ندارد اما این طور نیست که به حرف یا نفوذ کسی یک باشگاه حذف شود یا نشود. وضعیت باشگاه‌های کشور را خوب می‌بینم و خیلی به این موضوع با وجود برخی نگرانی‌هایی که به باشگاه‌ها می‌دهند، منفی نگاه نمی‌کنم. به هر جهت باید صبر کنیم تا کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اعلام نظر کرده و پس از آن از طرف AFC راستی‌آزمایی شود.»
او درخصوص مشکلات موجود برای بلیت‌فروشی بازی‌ها بویژه در ورزشگاه آزادی و همچنین بی‌نظمی‌های موجود در گیت‌های بلیت‌فروشی، عنوان کرد: «اکنون به هفته آخر لیگ رسیده‌ایم و قطعاً روی این موضوع مدیریت می‌شود. البته بحث مسئولیت کنترل و برنامه‌ریزی بلیت فروشی در اختیار خود باشگاه‌ها است. سازمان لیگ هم روی این موضوع نظارت دارد که می‌تواند نظارت خود را بیشتر کند. ورزشگاه آزادی در حال حاضر هم از لحاظ جمعیت و هم نقطه نظرات برخی نهادها، مشکلاتی دارد که امیدواریم سال آینده به یک برنامه‌ریزی برسیم تا هر فردی با خرید بلیت روی صندلی خودش بنشیند. کار خیلی سختی هم نیست و حتماً حل می‌شود.»
تاج در مورد اینکه آیا حقیقت دارد ورزشگاه آزادی میزبان لیگ قهرمانان آسیا نخواهد بود، چنین واکنشی داشت: «من این موضوع را نشنیده‌ام و فکر نمی‌کنم صحت داشته باشد.»

 

دو خبر بزرگ در سفر حجت کریمی به دوبی
تمدید با ساپینتو، توافق برای قایدی
حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی استقلال، درباره سفرش به دوبی و مذاکره با مسئولان الاهلی به ورزش سه گفت:« من با مدیران الاهلی جلسه‌ای برگزار کردم تا درباره موضوع قایدی به نتیجه برسیم و به هر حال توانستیم مبلغ جریمه قرارداد قایدی را حل و فصل کنیم تا این بدهکاری از سر باشگاه استقلال باز شود. بحث دیگری هم درباره مهدی داشتیم و آن ادامه حضور این بازیکن ارزشمند در استقلال بود که مدیران الاهلی در پاسخ از من خواستند فعلاً کمی در این باره صبر کنیم. به گفته آنها، مهدی پیشنهادهای دیگری هم از تیم‌های اماراتی دارد و آنها باید با دریافت پیشنهاد استقلال و جمع‌بندی کلی در این باره تصمیم بگیرند که البته من فکر می‌کنم با توجه به صحبت‌های مثبتی که بین ما گذشت، بتوانیم در خدمت مهدی به عنوان یکی از بازیکنان مهم این فصل فوتبال ایران باشیم.»
کریمی در ادامه صحبت‌هایش درباره وضعیت ادامه همکاری با ریکاردو ساپینتو عنوان کرد: «آقای ساپینتو علاقه‌مند هستند که در استقلال به کار خود ادامه بدهند و برادری خود را هم در طول رقابت‌های این فصل ثابت کردند. ما هفته پیش با آقای ساپینتو جلسه کوتاهی برگزار کردیم و ایشان برای ادامه همکاری از من خواستند که با ایجنت ایشان صحبت کنم که من هم در سفر امارات همین کار را انجام دادم و مقدمات تمدید قرارداد ایشان را با ایجنت‌شان فراهم کردیم. ایشان به نسبت قراردادی که قبلاً بسته شده، خواسته‌هایی دارند که در این زمینه مذاکره می‌کنیم و ان‌شاءالله به نتیجه می‌رسیم. هدف من هم این است که هر چه سریع‌تر با آقای ساپینتو جلسه‌ای برگزار کنم و این مسأله بسته بشود و ایشان برنامه‌ریزی خودشان را برای فصل آینده و حضور قدرتمند استقلال در رقابت‌های داخلی آغاز کنند.»
 

چشمی جراحی کرد
روزبه چشمی بازیکن استقلال که در بازی این تیم مقابل صنعت نفت، دچار در رفتگی و آسیب یکی از رباط‌های دست شد و به همین خاطر، بازی قبل آبی‌ها برابر مس رفسنجان را از دست داد، با وجود جا انداختن دستش، با تصمیم کادر پزشکی استقلال که معتقد بودند او نیازمند ترمیم رباط دست است، تحت عمل جراحی سرپایی دست قرار گرفت.
 
 
 

 

 

جستجو
آرشیو تاریخی