صفحات
شماره هشت هزار و صد و هشتاد و دو - ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و هشتاد و دو - ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

رازگشایی عجیب جنایت در خانه متروکه

قاتل زمانی که برای مداوای خود به بیمارستان مراجعه کرد درست در همان بیمارستانی دستگیر شد که جسد مقتول هم آنجا بود.
به گزارش «ایران»، روز گذشته مرد جوانی به نام جمال با اورژانس تماس گرفته و تقاضای کمک کرد. زمانی که امدادگران به خانه‌ای متروکه واقع در خیابان نواب رسیدند، جمال را غرق در خون در حالی پیدا کردند که مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته بود و از شدت خونریزی توانایی صحبت کردن نداشت و حتی نمی‌توانست اعلام کند که چه کسی چنین بلایی سرش آورده است.
جمال توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان لقمان تهران منتقل شد اما لحظه به لحظه حال او بدتر می شد. کادر درمان بیمارستان خیلی سریع اقدامات درمانی را برای مداوای جمال آغاز کردند اما شدت ضربات به حدی عمیق بود که جمال جان خود را از دست داد.
به این ترتیب رسیدگی به موضوع در دستور کار وحید ناصری بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت و تحقیقات برای روشن شدن راز ماجرا آغاز شد. با این دستور بازپرس ساعتی بعد مأموران پلیس اطلاع دادند که در طبقه سوم همان بیمارستانی که جمال به آن منتقل شده و در آنجا فوت کرده بود؛ فردی در حال مداواست که از ناحیه دست به شدت آسیب دیده است. این در حالی بود که خانواده آن فرد هم در کنارش حضور داشتند و تحت تحقیق قرار گرفتند اما دلایل مبهمی درباره علت جراحت فرزندشان بیان کردند. مرد مجروح 19 ساله به نام بصیر تحت تحقیقات بیشتر قرار گرفت و در نهایت در حالی که در برابر سؤالات تخصصی مأموران راه فراری از حقیقت نداشت به قتل جمال اعتراف کرد و مشخص شد که در همان درگیری دستش دچار جراحت شده است.
جستجو
آرشیو تاریخی