صفحات
شماره هشت هزار و صد و هشتاد و یک - ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و هشتاد و یک - ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

حوادث کوتاه

جسدی رهاشده در رودخانه بهمنشیر آبادان
جسد مردی جوان در رودخانه بهمنشیر آبادان کشف شد.
روز گذشته مأموران کلانتری11 ولیعصر در حین گشتزنی در حوزه استحفاظی خود بودند که جسد پسری جوان را در رودخانه بهمنشیر مشاهده می‌کنند که بلافاصله جسد توسط عوامل آتش‌نشانی از آب بیرون کشیده شد.
مأموران در بازرسی از جسد به هیچ مدرک شناسایی نرسیدند و جسد مرد جوان برای شناسایی و بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.
بنا بر این گزارش، تاکنون هیچ گزارشی در خصوص مفقود شدن مردی با مشخصات جسد به پلیس گزارش نشده و تحقیقات فنی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی آبادان قرار گرفته است.
 
درگیری مرگبار در کرج
پسری جوان در یک درگیری مرگبار در یکی از پارک‌های کرج به قتل رسید.
سرهنگ پیمان گودرزی رئیس پلیس کرج گفت: جوانی در پی وقوع درگیری مرگبار که در یکی از بوستان‌های شهر کرج به قتل رسیده بود که تیمی از مأموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.
وی افزود: بررسی‌های مأموران مشخص کرد مقتول یک جوان 30 ساله است که با یکی از آشنایان خود به‌دلیل اختلاف شخصی درگیر شده و در یک زد و خورد به قتل رسیده است.
سرهنگ گودرزی اضافه کرد: پس از شناسایی قاتل، مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در کمتر از 2 ساعت پیدا کرده و قاتل را دستگیر کردند.
رئیس پلیس کرج با بیان اینکه متهم در تحقیقات تکمیلی به بزه ارتکابی اعترف و انگیزه خود را اختلاف شخصی عنوان کرد، گفت: قاتل پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.
 
زورگیری خشن
 از خانواده‌ها در پارک‌ها
زورگیران خشن در شهرک غرب تهران در پارک‌ها به کمین خانواده‌ها می‌نشستند.
سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: ظهر روز 18 اردیبهشت ماه امسال مأموران عملیات کلانتری 134 شهرک قدس در حال گشتزنی در محدوده خیابان پاک‌نژاد تهران بودند که به چند نفر که به‌صورت پیاده، افراد گذری از پارک سیمای ایران را زاغ‌زنی می‌کردند، مشکوک می‌شوند و تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.
وی گفت: متهمان در همین حین به طرف خانواده‌ای حمله‌ور شدند و با تهدید سلاح سرد و اسپری اشک‌آور از آنها اقدام به زورگیری کردند که مأموران وارد عمل شده و متهمان به محض رؤیت پلیس اقدام به فرار به‌صورت پیاده کردند.
این مقام انتظامی به اقدامات پیش‌دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام‌تر مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت‌های انتظامی، متهم اصلی در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از وی یک قبضه سلاح سرد کشف شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهم 40 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 12 فقره سرقت مشابه با همکاری همدستانش معترف و اظهار داشت، پس از سرقت و زورگیری، گوشی‌های سرقتی را به مرد جوانی فروخته است. به گفته این مقام قضایی، تمامی مالباختگان به همراه متهمان پرونده راهی مراجع قضایی شدند و شناسایی و دستگیری همدستان متواری متهم در دستور کار کلانتری 134 شهرک قدس قرار گرفت.
 
انفجار مرگبار خمپاره
جامانده از دوران جنگ
در ثلاث باباجانی
نگهبان سد چنگربان به خاطر انفجار یک خمپاره جامانده از دوران جنگ تحمیلی
 به کام مرگ فرو رفت.
سرهنگ شهرام کسانی فرمانده انتظامی ثلاث باباجانی با اشاره به وقوع انفجار یک قبضه خمپاره باقی مانده از دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: این حادثه
در محل ورودی سد چنگربان بخش ازگله رخ داد که بلافاصله مأموران پاسگاه انتظامی بخش ازگله به محل اعزام شدند.
وی افزود: پس از حضور مأموران مشخص شد یکی از نگهبانان سد در حال انجام وظیفه بوده که به دلایل نامعلوم خمپاره جامانده از جنگ تحمیلی منفجر و باعث مجروح شدن وی از ناحیه شکم، صورت و سایراعضای بدن می‌شود.
فرمانده انتظامی ثلاث باباجانی تصریح کرد: نگهبان 43 ساله پس از انتقال به مراکز درمانی به علت شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی