صفحات
شماره هشت هزار و صد و هفتاد و سه - ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و هفتاد و سه - ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۱۹

خبر در خبر

 محمدحسین فلاحتی، رئیس اداره محیط زیست شهرستان کرمانشاه گفت: دبی منبع تأمین آب تالاب هشیلان نصف سال‌های گذشته بوده و کمتر از نصف تالاب از آب پُر شده است.
 جمشید حمزه‌زاده، رئیس جامعه هتلداران ایران گفت: رویداد «اردبیل ۲۰۲۳» یک رویداد مهم و ارزشمند است که فرصت همکاری‌های بیشتر ایران و کشورهای عضو اکو را در حوزه گردشگری فراهم کرد.
 علیرضا رحمتی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تهران گفت: حفاظت از منطقه حفاظت شده البرز مرکزی به دلیل تنوع زیستی بسیار بالا و ضرورت حفظ اکوسیستم کوهستان اولویت دارد.
 احد جلیلیان، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه، مدیریت پسماندها و بازیافت زباله‌ها را از مهم‌ترین راهکارهای جلوگیری از آلودگی خاک و زمین دانست و گفت: بنابراین توسعه بازیافت در شهرها باید از مهم‌ترین برنامه مسئولان ارشد کرمانشاه برای جلوگیری از آلودگی خاک و زمین‌های استان باشد.
 محمد طالبی‌متین، مدیرکل دفتر حفاظت از زیست‌بوم‌ها و سواحل دریایی سازمان حفاظت محیط زیست از اجرای سه برنامه برای حفاظت از لاک‌پشت‌ها و پستانداران خلیج فارس از جمله دلفین گوژپشت خبر داده و گفت: برنامه اقدام ملی حفاظت از دلفین گوژپشت تدوین و به استان‌های ساحلی جنوبی برای اجرا ابلاغ شده است.
 محسن قاسم‌پور، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: آغاز بهره‌برداری از مجتمع پتروشیمی شهرستان نمین منوط به احراز استانداردها و همچنین اجرای تکالیفی است که در مجوز اولیه این مجموعه صنعتی اعلام شده است.
 احمد تجری، مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه گردشگری گفت: تا‌کنون مبلغ ۳۲۸میلیارد تومان برای تعداد بیش از ۴۸۰ پروژه و زیرساخت گردشگری اختصاص یافته است که این آمار در سال‌جاری رو به افزایش خواهد بود.
عبدالحسین محمدی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: ایجاد بوستان‌های روستایی در راستای کاشت سالانه 4 میلیون اصله نهال در استان و نهضت ملی تولید یک میلیارد نهال کشور در یک هزار و ۱۰۰ روستای این استان هدفگذاری شد.
 مهدی علمدار، رئیس اداره امور بین‌الملل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: گروه راهداران شورای بین‌ دولتی کشورهای مستقل مشترک‌المنافع (CIS) امروز در قالب تور علمی‌گردشگری از مرز باجگیران خراسان رضوی وارد ایران شد.
 
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی